اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۶۲

حنطه: می‌دانم بحران چیست

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: هدف اول ما در کوتاه مدت این است که این تیم را از حالت فعلی‌اش که بیمار است خارج کنیم و به مرور زمان هم بتوانیم تیم را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.
۱۱:۴۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-علی حنطه درخصوص پذیرفتن هدایت تیم فوتبال استقلال اهواز، اظهار کرد: من در گذشته نیز هدایت این تیم را در لیگ یک، آن هم در شرایط بحرانی‌ای که داشت به دست گرفته بودم و توانستم تیم را در لیگ نگه دارم.

وی افزود: من به خاطر مردم اهواز و آن هواداران سینه سوخته‌ای که از تیم در سرما و گرما زمانی که در لیگ‌های یک و دو بود، حمایت می‌کردند و عاشقانه و بدون هیچ چشم‌داشتی آن را دوست دارند، به اهواز برگشتم تا بتوانم کاری انجام دهم. زمانی هم که آقای ملکی مالک باشگاه که فردی صادق، شریف و مومن است برای هدایت تیم با من صحبت کرد، پذیرفتم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: شرایط حال حاضر استقلال اهواز را می‌دانید. این تیم پس از شکست برابر راه آهن یک تیم بیمار است و سعی ما این است که در یک فاصله کوتاه آن را برای دیدار با پدیده در هفته نهم آماده کنیم. امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است و تلاش‌مان این است که انگیزه بازیکنان را بالا ببریم و اگر مشکلاتی در تیم هست، آنها را مرتفع کنیم. ما باید یک دل و رفیق باشیم تا بتوانیم این تیم را نجات دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که هدایت استقلال را در چنین شرایطی پذیرفته‌اید آیا می‌توانید آن را از این وضعیت خارج کنید، گفت: همان طور که گفتم همه باید یک دل باشیم و شخص من به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد. من، مالک باشگاه، مدیرعامل، بازیکنان و تماشاگران باید همگی یک دل شویم تا با یکدیگر کار کنیم و بتوانیم این تیم را که دارای جوانان مستعد و بازیکنان باتجربه بسیار خوب است، از این شرایط خارج کنیم. اگر یک دل شویم و شرایط تمرینی تیم را بهتر و بازیکنان را هم از حالت فعلی به انگیزه تمرین برگردانیم، مطمئن باشید که می‌توانیم تیمی باشیم که می‌تواند نجات پیدا کند.

حنطه عنوان کرد: هدف اول ما در کوتاه مدت این است که تیم را از حالت فعلی‌اش خارج کنیم و ان‌شاءالله به مرور زمان هم بتوانیم تیم را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم تا ان‌شاءالله مردم اهواز نیز بتوانند همیشه شاهد حضور تیم دوست داشتنی‏‌شان در لیگ برتر باشند.

وی بیان کرد: من ۱۴ سال است که مربیگری می‌کنم و در کنار مربیانی از جمله فیروز کریمی، فرهاد کاظمی، میثاقیان و مظلومی بوده‌ام و هدایت تیم ابومسلم در لیگ برتر را هم بر عهده و این تیم را در لیگ نگه داشته‌ام و در کل به لطف خدا هدایت تیم‌های دیگری از جمله استقلال اهواز را هم بر عهده داشته‌ام و می‌دانم بحران چیست و از نزدیک چنین بحران‌هایی را درک و لمس کرده‌ام و این شرایط برای من آشنا است و تجربه آن را هم دارم و این گونه نیست که مشکلات در کار من خللی را به وجود آورند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پاسخ به این پرسش که آیا آقای ملکی در سپردن تیم به شما شرطی گذاشته است، گفت: من به هیچ کس هیچ قولی نمی‌دهم و مربی‌ای هم نیستم که قول دهم ولی من را آورده‌اند که نتیجه بگیرند و سعی ما این است که استقلال جزو سه تیم انتهایی جدول نباشد و در نهایت بتوانیم تیم را نجات دهیم.

وی عنوان کرد: احترام خاصی برای آقای بختیاری زاده و خانواده فوتبالی او دارم. به هر حال فوتبال همین است و مربیان باید نیمه بسته و باز داشته باشند، چرا که هر آن ممکن است مانند مارکوپولو شهر خود را تغییر دهند. در هر صورت مسوولان باشگاه برای تیم خرج می‌کنند و دوست دارند که تیم نتیجه بگیرد و در لیگ بماند.

حنطه در پاسخ به این سوال که آیا دستیاران خود را انتخاب کرده‌اید و آیا قصد ادامه همکاری با کمک‌های بختیاری‌زاده از جمله تهامی را دارید، گفت: سعی می‌کنیم از کمک‌های آقای بختیاری‌زاده هم استفاده کنیم. من یک کمک خارجی دارم که دوشنبه یا سه شنبه وارد ایران می‌شود. یک بدنساز ایرانی هم مدنظر دارم که ۱۷ مدرک عالی بدنسازی را دارد و خودش جزو تیم ملی بوده است. امیری سوادکوهی نیز دیگر مربی مدنظر من است. یک مربی دروازه‎بانان خارجی و ایرانی هم مدنظرم است که پس از صحبت با آنها نام‌شان را اعلام خواهم کرد.

وی افزود: اگر مربیان فعلی استقلال هم دوست داشتند من هم علاقه‌مند به همکاری با آن‌ها هستم. تهامی هم جزو اسطوره‌های استان خوزستان است و نباید از این اسطوره‌ها به راحتی بگذریم و حتما از کمک‌های آقای بختیاری زاده استفاده خواهیم کرد. در کادر ما هم جا هست و طبق قانون فدراسیون کار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: پس از جلسه معارفه که امروز است، تمرینات را با یک انگیزه خوب آغاز خواهیم کرد و هر چند که وقت نداریم، ولی برای بازی با پدیده آماده می‌شویم. به هر حال خود من این شرایط را پذیرفته‌ام و همه چیز را می‌دانم و نمی‌توانم اتفاقات را به گردن کسی بیندازم و از مربیانی هستم که بسیار صادقانه صحبت می‌کنم.

وی درباره چند بازیکنی که مدتی پیش اردوی تیم را ترک کردند، عنوان کرد: بازیکنانی که قهر کرده‌اند، بر می‌گردند و با یکدیگر صحبت می‌کنیم. همه باید کنار هم باشیم و دست به دست هم دهیم و کار را شروع کنیم. تمام کسانی که برای آن‌ها کارت بازی صادر شده است، باید به تیم‌شان برگردند.

حنطه بیان کرد: کسی که در تمرین بهتر بود و فرقی هم نمی‌کند که ۱۵ یا ۳۵ ساله باشد، در ترکیب قرار می‌گیرد و من حقش را می‌دهم. بختیاری‌زاده هم تیم خوبی را جمع کرده است و سعی می‌کنیم از نفراتی که جمع کرده است، نهایت استفاده را داشته باشیم.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین