اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۴۴

رحمانی: برخی ها موضوع خنده دار مطرح می کند/ روند رو به رشد داریم

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: من در صحنه ای بازی سردرد داشتم و برخی ها مسائل خنده داری را مطرح می کنند.
۱۷:۴۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بختیار رحمانی  در خصوص برتری ۲ بر ۱ تیمش مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: بازی خوب بود. ما در شروع بازی، عملکرد بسیار خوبی نداشتیم ولی در ادامه به شرایط مناسبی رسیده و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. هواداران تراکتور سازی را با این پیروزی شاد کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان در روز های پیش از بازی، تمرینات را با تمام قدرت انجام داده بودند تا با آمادگی کامل به استقبال بازی برویم که خدا را شکر هواداران را خوشحال کردیم.

بازیکن سرخ پوشان تبریزی درباره گذاشتن دست هایی خود به سرش در صحنه گلزنی تیمش، بیان کرد: من در آن دقایق به دلیل خون ریزی، سردرد داشتم و موضوعاتی را که در آن  خصوص مطرح کردند، خنده دار بود و یکسری افراد هستند که به این شایعات اهمیت می دهند بولی برایم اهمیتی ندارد. تراکتور های واقعی می دانند که منظوری نداشتم و همیشه حمایت می کنند.

رحمانی درباره دیدار پیش روی تیمش مقابل سایپا در سری مسابقات هفته نهم لیگ برتر برگزار خواهد شد، گفت: این بازی می تواند برایمان خوب باشد ولی متاسفانه هوادارانمان حضور نخواهند داشت. تمام تلاشمان را انجام خواهیم تا در مقابل سایپا نیز سه امتیاز را کسب کرده و دست پر از میدان مسابقات خارج شویم. کادر فنی تلاش می کند تا با آنالیز حریف، شناخت خوبی داشته باشیم.

بازیکن تراکتور سازان در خصوص شرایط این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، اظهار داشت: ما در روند رو به رشدی هستیم و انشالله این روند را ادامه بدهیم. تمام اعضای تیم می خواهند در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، نتایج لازم را کسب کرده و هواداران را خوشحال کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین