اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۴۳

اخراج از زمین به خاطر فحاشی به توپ !

فرید کریمی بازیکن تراکتورسازی در مسابقه برابر فولاد اعتقاد دارد که به توپ فحش داده و داور اخراجش کرده است.
۱۷:۳۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-داورها در این هفته از مسابقات لیگ برتر باز هم اشتباه داشتند و باعث تغییر در نتایج شدند. 
یکی از بزرگترین اشتباهات داوری، در بازی فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز رخ داد. 
جایی که فرید کریمی بازیکن تراکتور داشت با توپ صحبت می کرد و به خاطر جدا شدنش از پای خود، او را سرزنش می کرد، ناگهان محسن قهرمانی،‌داورمسابقه که انگار از توهین به توپ ناراحت شده بود، وارد دعوای بین کریمی و توپ می‌شود و بازیکن تراکتورسازی را اخراج می کند. 
فرید کریمی درباره صحنه منجر به اخراجش اینگونه توضیح داد:من در آن صحنه توپ به پایم برخورد کرد و نتوانستم به خوبی آن را کنترل کنم پس از این اتفاق به توپ فحش دادم که داور من را اخراج کرد. 
بعد از این صحنه، کریمی قصد داشت از توپ به خاطر رفتار زننده‌اش عذرخواهی کند تا اخراج نشود اما محسن قهرمانی و توپ مسابقه که ظاهرا خیلی به آنها برخورده بود،عذرخواهی او را نپذیرفتند و قهرمانی او را اخراج کرد. 
به تازگی داورها علاوه بر اشتباهاتی که انجام می دهند، پا را از حوزه اختیارات خود هم فراتر می‌گذارند و در روابط شخصی بازیکنان هم دخالت می کنند، البته شاید بتوان به قهرمانی حق داد که نتواند باور کند که یک بازیکن تا این حد با توپ صمیمی باشد که در وسط مسابقه با او حرف بزند و فحش هم بدهد. 
 در هر صورت کریمی باید منتظر محرومیت از جانب فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم باشد، به دلیل اینکه مسئولان سازمان لیگ و علی کفاشیان به شدت بر روی وسایل فدراسیون حساس هستند و طاقت بی احترامی به آنها را ندارند، به خصوص اینکه این بی‌احترامی به توپهای با کیفیت لیگ باشد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین