اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۲۸

رودنیل: لک روی طارمی خطا کرد/یک پنالتی مسلم برای پرسپولیس اعلام نشد

کارشناس داوری فوتبال گفت: حرکت دروازه‌بان تیم صبای قم روی مهاجم پرسپولیس محرز بود و یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس نادیده گرفته شد.
۱۳:۳۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-نوذر رودنیل در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در دقیقه ۲۶ بازی پرسپولیس – صبای قم، یک خطای پنالتی اتفاق افتاد که داور این دیدار به اشتباه آن را اعلام نکرد. در این صحنه من توجه همه را به ضربه ای جلب می‌کنم که دروازه‌بان با دست خود به پشت گردن مهدی طارمی وارد می‌کند در حالی که وی روی هوا بود. بدون تردید حامد لک مرتکب خطا شد و داور باید در این صحنه ضربه پنالتی اعلام می‌کرد.

وی ادامه داد: در دقیقه ۵۰ این بازی هم پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که داور به اشتباه آن را ضربه دروازه اعلام کرد. در صحنه اخراج علیرضا نورمحمدی و بازیکن صبا هم اگر دلیل تصمیم داور به خاطر دستی بود که آنها روی گردن هم گذاشتند، سختگیرانه بود اما اگر به دلیل استفاده از الفاظ نامناسب باشد که البته نمی‌دانم، داور چگونه متوجه چنین امری شده است، می‌تواند تصمیم درستی باشد. به خاطر آنکه دلیل داور برای ما معلوم نیست به طور دقیق نمی‌توان در اینباره اظهار نظر کرد.

مدرس داوری فوتبال کشورمان در پایان اضافه کرد: شاهین حاج بابایی داور مسابقه در ۲۰ دقیقه  پایانی، بازی را رها کرد و تصمیم‌های خوبی نداشت. در برد بین‌المللی آمده است؛ وقتی بازی به سمت درگیری و تنش می‌رود نباید غیر از موارد استثنا از آوانتاژ استفاده کنید که این اصل رعایت نشد و به این ترتیب بازی از دست داور خارج شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین