اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۶۹۳۹
واکنش مدیرعامل گسترش به اظهارات محمد نصرتی علیه وی
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: این بازیکن فوتبالش تمام شده و می‌خواهد با مصاحبه کردن خودش را مطرح کند، بالاخره هر کس که مصاحبه می‌کند باید پاسخ‌گو به افکار عمومی هم باشد.
۱۷:۰۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگویی، در خصوص مصاحبه‌ محمد نصرتی بازیکن سابق گسترش علیه وی و باشگاه گسترش فولاد اظهار داشت: من نمی‌خواهم راجع به این موضوع صحبتی کنم، اما این بازیکن را به کمیته اخلاق معرفی می‌کنیم تا با این مصاحبه توهین‌آمیزی که انجام داده، جوابگو باشد. مطمئن باشید از این بازیکن شکایت می‌کنیم تا کمیته اخلاق مانع از فعالیت ورزشی این بازیکن شود. او غیرحرفه‌ای صحبت کرده که باید راجع به این موضوع در کمیته اخلاق صحبت کند.

وی در ادامه افزود: از کلماتی استفاده کرده که حتی بار حقوقی‌اش را هم نمی‌داند. این فرد از باشگاه ما رفته و برای ما زحمت زیادی کشیده است، اما در خصوص موضوعاتی بحث کرده که به او ربطی ندارد. هر باشگاهی ممکن است بدهی‌های خاص خودش را با توجه به اینکه مدیران عوض می‌شوند داشته باشد اما این فرد نباید راجع به موضوعاتی که به او ربطی ندارد صحبت کند.

نصیرزاده در ادامه تأکید کرد: ‌این بازیکن فوتبالش تمام شده و می‌خواهد با مصاحبه کردن خودش را مطرح کند. بالاخره هر کس که مصاحبه می‌کند باید پاسخگو به افکار عمومی هم باشد. من همین فردا از او شکایت خواهم کرد. این بازیکن فوتبالش به پایان رسیده و می‌خواهد با یکسری حرف‌ها و صحبت‌های توهین‌آمیز خودش را مطرح کند.

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز در واکنش به انتقادنصرتی به یارگیری این تیم در ابتدای فصل، افزود: اگر این بازیکن از یارگیری اول فصل انتقاد می‌کند دلیلش این است که بسیار اصرار می‌کرد که در باشگاه گسترش بماند و به فوتبالش ادامه دهد،‌ به همین دلیل بارها به مالک زندگ زد و حتی چند بار به من مراجعه کرد. از آنجاکه فوتبال وی تمام شده بود، من او را نصیحت کردم که به لیگ دو و حتی پایین‌تر برود و بازی کند اما متأسفانه این بازیکن نمی‌پذیرفت تا اینکه بنده به‌صراحت گفتم ما نیازی به شما نداریم و منزلی که در اختیار شما قرار دارد را باید خالی کنید و تبریز را ترک کنید.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین