اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۶۷۴۷

نتیجه مساوی عادلانه تر بود

نتیجه مساوی عادلانه تر بود
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نتیجه مساوی به نظر من عادلانه تر بود.
۱۹:۰۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

کرانچار بعد از بازی مقابل تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت:ما دو یا سه شانس داشتیم که به گل برسیم تبریک می گویم به تیم حریف بابت بردی که مقابل ما کسب کردند ولی نتیجه مساوی به  نظر من عادلانه تر بود.

کرانچار ادامه داد: حریف گل بسیار زیبایی به ثمر رساند و به نظرم یکی از گل‌های زیبای لیگ بود همچنین جای خوشحالی دارد که هواداران دو تیم با حرارت در ورزشگاه تیم مورد علاقه خود را تشویق کردند. باز هم به تیم صنعت نفت آبادان تبریک می‌گویم بابت بردی که کسب کرد.

وی در ادامه در خصوص درگیری پیش آمده بین بازیکنان به علت رعایت نکردن فیرپلی، اظهار داشت: آن طور که من صحنه را دیدم دو بازیکن با هم برخورد کردند و به زمین افتادند. اگر این برخورد به شدت بود باید داور بازی را متوقف می‌کرد وقتی بازیکنان دیدند داور هیچ سوتی نزد به بازی خودشان ادامه دادند و متوجه نشدند که این دو بازیکن در زمین هستند و شرایط خوبی ندارند و من فکر می‌کنم که داور باید بازی را متوقف می‌کرد که این درگیری پیش نمی‌آمد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
عباس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
چقدر ما سپاهانیا بدبخت شدیم که مربیمون طوری حرف می زنه که انگار با بارسلون بازی داشتیم که اگه مساوی می کرده خیلی خوشحال می شده اصلا از بازی نیمه دوم سپاهان معلوم بود که تو فکر مساویند خیلی خیلی ضعیف شدیم مثل تیمهای محلات بازی می کنیم اشکال اصلی از مدیریته و بعدی از سرمربی
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین