اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۵۵۳
امیدوارم یک سال آینده برای ایران‌نژاد خیلی زود بگذرد

تارتار: از این به بعد فقط در روزهای فیفا بازیکنا‌ن‌مان را به تیم امید می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: از این به بعد فقط در روزهای فیفا و برای بازی‌های مهم بازیکنان ملی‌پوش خود را به تیم امید می‌دهیم.
۱۳:۱۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر استقلال اهواز با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، گفت: با توجه به شرایط هر دو تیم در جدول بازی فوق‌العاده حساسی در پیش داریم و 3 امتیاز این بازی ارزش زیادی دارد. هر تیمی که امتیاز این بازی را بگیرد شرایطش برای دیدار آینده بهتر می‌شود.

وی افزود: شرایط خوبی داریم و بازیکنان با انگیزه تمرین کردند. انگیزه آنها روحیه خود من را بالا برده و انشاءالله با ارائه بازی خوب به هدفمان که کسب 3 امتیاز است برسیم.

سرمربی راه‌آهن در خصوص اینکه آیا تیمش توانست در تعطیلات 20 روزه لیگ به اهدافش برسد، گفت: تعطیلات لیگ به ما کمک فراوانی کرد چون تازه به راه‌آهن آمده بودم و به این تعطیلات نیاز داشتیم تا شناخت خوبی از تیم پیدا کنم. فقط تنها مشکل ما اینجا بود که بازیکنان ملی‌پوش امیدمان تازه امروز به تهران‌ آمدند.

تارتار ضمن تبریک به اعضای تیم امید و کادر فنی این تیم بابت قهرمانی مسابقات غرب آسیا عنوان کرد: از سازمان لیگ که بازی ما را یک روز عقب انداخت تشکر می‌کنم، اما از همین جا اعلام می‌کنم از این به بعد فقط در روزهای فیفا و برای بازی‌های مهم بازیکنان ملی‌پوشمان را به تیم امید می‌دهیم چون به آنها نیاز داریم و باید از این بازیکنان استفاده کنیم.

وی در پایان با بیان این مسئله فقط ایگور ننزیچ برای بازی فردا محروم است در خصوص مصدومیت ایران‌نژاد گفت: مصدومیت ایران‌نژاد ناراحت‌کننده بود که خیلی از نظر روحی به ما ضربه زد اما خودش وقتی به تمرین آمد نشان داد بسیار با روحیه است و روحیه ما را هم بالا برد. همیشه می‌گویند خوب نیست که عمر زود بگذرد اما من می‌گویم امیدوارم یک سال آینده خیلی زود بگذرد تا ایران‌نژاد به فوتبال برگردد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین