اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۵۱۶۳
برخی‌ها فوتبال را به گند می‌کشند
بازیکن تیم فوتبال پیکان،‌گفت: برخی‌ها با صحبت‌هایی که می‌کنند فضای فوتبال را خراب می‌کنند.
۲۰:۴۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز|

بختیار رحمانی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل صنعت نفت، گفت:‌ بازی بسیار خوبی بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم.  متاسفانه از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم. موقعیت در شش قدم را بازیکن خراب می‌کند. یک عده حرف از برخی مسائل می‌زنند.‌ آنها بروند این بازی را نگاه کنند. 

وی در مورد اینکه پیکان گل عجیبی دریافت کرد، اظهار داشت: بله همینطور است. خودتان می‌دانید من چه می‌گویم.

بازیکن پیکان در مورد اینکه آیا منظورش حرف در مورد  جادوگری است، گفت: بله برخی فوتبال را با این حرف‌ها به گند می‌کشند. 

رحمانی در مورد اینکه آیا این مسائل را در فوتبال ندیده است،‌ گفت: اصلا چنین چیزی نیست. محترمانه صحبت می‌کنم. کارنامه کادرفنی ما و آقایان دیگر را نگاه کنید. افرادی که می‌آیند همه حسود هستند و چشم دیدن پیشرفت جوانان ندارند. مقابل صنعت نفت 20 موقعیت داشتیم. از بازیکنان ممنون هستم. از دوستانه می‌خواهم حسودی نکنند و این حرف‌های بی مورد را نزدند. این حرف‌ها اصلا درست نیست.

بازیکن پیکان در مورد زلزله کرمانشاه، خاطرنشان کرد:  شرمنده مردم هستم. عده‌ای از مردم کمک‌هایی به من رساندند و همه را در کامیون گذاشتم و با خودم به کرمانشاه حمل می‌کنم. گرفتار تیم بودم و شرمنده هستم که نتوانستم زودتر بروم. از باشگاه تشکر می‌کنم که اجازه رفتن دادند. نزد همزبان‌هایم می‌روم تا کنارشان باشم.

وی در مورد تلاش ورزشکاران، عنوان کرد: همه در حال تلاش هستند. باشگاه زحمت کشید و اگر بخواهم نام ببرم باید از کاوره رضایی، مهدی رحمتی، وریا غفوری،‌مهدی کیانی، ایرانپوریان و اکثر بازیکنان تیم خودمان  که همه در حال تلاش هستند تشکر کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین