اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۴۸۶۰

ترمز پرسپولیس را می کشیم

ترمز پرسپولیس را می کشیم
هافبک باتجربه پدیده مشهد ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی با پرسپولیس نتیجه خوبی به دست آورد.
۱۵:۰۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز|

رضا ناصحی در گفت و گویی درباره درگیری که با بازیکنان تراکتورسازی در جام شهدا داشت و منجر به مصدومیتش شد، بیان کرد: در فوتبال این مساله طبیعی است. من بار اول خواستم بازیکن حریف را دریبل کنم که ضربه ای به چشمم وارد شد. بار اول هم بازیکن تراکتورسازی ناخودآگاه و کاملا غیرعمد دستش با مشت به صورتم خورد و باعث مصدومیتم شد. اما خطر جدی وجود ندارد.


وی درباره شرایط تیمش عنوان کرد: شرایط تیم خوب است. دیروز هم یک بازی خوب با پارس جنوبی انجام دادیم و برد خوبی به دست آوردیم. ما به تعطیلی پیش آمده در لیگ نیاز داشتیم. خوشبختانه جام شهدا هم کمک کرد تا بازیکنان جوان تر تیم محک بخورند و خودشان را نشان بدهند. انشاءالله در آینده لیگ بتوانیم نتایج بهتری را به دست آوریم.


ناصحی با اشاره به بازی هفته دوازدهم تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم باشخصیتی است که برای برد به زمین می آید. با این حال ما نیز شرایط مان بد نیست و می توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم. اما تیم چهارم جدول هستیم و انشاءالله بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام می دهیم.


وی افزود: پرسپولیس نتایج خیلی خوبی گرفته، اما سعی خواهیم کرد ترمز این تیم را بکشیم و نگذاریم یک پیروزی دیگر به دست آورد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین