اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۹۶

سعيد آقايي:‌ قهر نكرده بودم فقط مي‌خواستم تكليفم روشن شود

مقابل فولاد به نباختن فكر نمي‌كنم اما ببازيم كار سخت مي‌شود
۱۱:۴۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

 

وانانیوز-مدافع چپ تراكتورسازي بعد از بازي با پرسپوليس خدمتش تمام شد و سوال اين بود كه آيا او به گسترش برمي‌گردد. خيلي زود اين مساله با جلسه سعيد آقايي با مديرعامل تراكتورسازي حل و فصل شد و قرار است بعد از بازي با فولاد كه خدمت او به اتمام مي‌رسد بابت قرارداد جديد و نحوه ماندنش صحبت‌هاي نهايي با اين بازيكن و باشگاه گسترش انجام شود.

از شرايط خودت بعد از قهري كه كردي و دوباره برگشتي شروع كنيم؟‌
قهر كه نكرده بودم فقط مي‌خواستم تكليفم روشن بشود. چون فكر مي‌كردم بعد از بازي با پرسپوليس سربازي من تمام مي‌شود اما اشتباه كردم چون در تاريخ 25 مهر و بعد از بازي با فولاد تمام مي‌شود. به همين خاطر قرار شد آن موقع درباره شرايط جديد صحبت كنيم.

اما تا قبل از اين خود تو هم گفته بودي بعد بازي با پرسپوليس كارت به عنوان سرباز در تراكتور تمام مي‌شود؟
بله، اشتباه كرده بودم. من فكر مي‌كردم نامه از سوي باشگاه صادر شود كار تمام است اما اين‌طور نبود و بعد از صحبت‌هايي كه كرديم متوجه شدم تا زمان اعلام دريافت كارت سربازي من ادامه خواهد داشت كه مشخص شد اين تاريخ 25 مهر است.

بعد از دعوت باشگاه بابت حل مشكلاتت با چه كسي صحبت كردي؟‌
با خود آقاي عباسي صحبت كردم.

در اين جلسه تكليف قرارداد جديدت با توجه به رضايت گسترشي‌ها مشخص شد؟
صحبت ما با آقاي عباسي 4 ساعت طول كشيد و در طول اين زمان ايشان مدام گفتند اصلا نگران نباش. حتي آقاي عباسي قول داد كه مشكلي در قرارداد جديدم نباشد و همه شرايط لحاظ شود. ايشان گفتند اصلا فكر نكن و فقط به بازي حساس مقابل فولاد فكر كنم و تمركزم روي اين مسابقه باشد. به همين خاطر بود كه بعد از صحبت‌هاي ايشان به تمرينات رفتم.

در اين صحبت‌ها مشخص شد كه رضايتنامه تو قرضي يا كامل است. چون زنوزي گفته بود تا آخر فصل رضايتنامه تو و نريمان‌جهان را صادر مي‌كند؟‌
اول بايد سربازي من تمام شود و نامه آن را به فدراسيون بفرستيم تا براي قرارداد جديد صحبت كنيم. حالا اينكه رضايتنامه من را گسترش كامل يا تا آخر فصل صادر مي‌كند با جلسه مديران دو باشگاه مشخص خواهد شد.

يعني امكان دارد قرضي در تراكتور بماني؟‌
بله، ممكن است تا آخر فصل بدهد يا كامل صادر شود اما اين‌ها به صحبت‌هاي دو باشگاه بستگي دارد. اميدوارم رضايتنامه من كلا براي تراكتور صادر شود و در خدمت اين تيم باشم.

يعني در قرارداد جديد ديگر مشكل پول كرايه ماشين بابت رفتن به تمرين را نخواهي داشت و اينكه با عباسي برسر مباحث مالي و بستن يك قرارداد خوب صحبت كردي؟‌
والا آن حرف‌هايي كه آن روز زدم بابت اين بود كه عصبي بودم و اصلا آن‌طور نبود. به هرحال با شرايط مالي باشگاه فكر نكنم مشكلي براي قرارداد جديد به وجود بيايد. آن روز كه آن حرف‌ها را زدم عصباني بودم و بعد از جلسه‌اي كه با آقاي عباسي داشتم بيشتر در مورد اين بود كه چطور رضايتنامه را از گسترش بگيريم كه به نفع من شود. چون آقاي عباسي گفت به دنبال اين هستيم كه رضايت تو را براي تراكتور كامل از گسترش بگيريم.

به توني برسيم. مي‌گويند بعد از برگشت دوباره خيلي تغيير كرده است؟
بله، واقعا همين‌طور است. توني از وقتي كه از پرتغال برگشته يك انگيزه خاصي دارد و روحيه خوبي به تيم داده است. تمرينات تاكتيكي را كاملا عوض كرده و از كيفيت بالايي برخوردار است چون مصمم است كه در بازي با فولاد نتيجه بگيرد.

تراكتور تا به حال نتوانسته مقابل فولاد نتيجه بگيرد. فكر مي‌كنيد مقابل فولادي كه مثل شما نتيجه نگرفته بتوانيد به پيروزي برسيد؟
برخلاف نتيجه ضعيفي كه فولاد تا به حال گرفته اما واقعا تيم خوبي است. قطعا كار آساني در خانه آنها نداريم اما ما براي برد به ميدان مي‌رويم و اصلا فكر مسائل ديگر نيستيم. الان تمام فكر و ذكر بچه‌ها نتيجه‌گيري در اين بازي است تا با پياده كردن تاكتيك‌هاي كادرفني دست پر اهواز را ترك كنيم. به همين خاطر هيچ حساسيتي بابت بازي با فولاد در تيم وجود ندارد.

اما اين بازي حساس است چون عدم نتيجه‌گيري در اهواز ممكن است اتفاقات زيادي را براي تراكتور رقم بزند؟
بله، مي‌دانم و اين بازي براي ما مهم است اما منظورم از اين حرف‌ها اين بود كه اصلا به چيزي غير از برد فكر نمي‌كنيم. خودمان هم مي‌دانيم عدم نتيجه‌گيري وضعيت را بدتر مي‌كند اما فقط الان به برد فكر مي‌كنيم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین