اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۸۶۷

به خوبی تیم را کنترل کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم

سرمربی بلغارستانی تیم والیبال سایپا گفت: با مصدومیت پشت خط زن ما در ست دوم شکست خوردیم اما وقتی امیر غفور وارد زمین شد خیلی خوب بازی کرد.
۲۰:۴۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| میروسلاو ژیکو پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل هاوش گنبد در هفته ششم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: هاوش در این مسابقه خیلی راحت بازی می کرد زیرا برد و باخت برای این تیم خیلی فرق نداشت. با مصدومیت پشت خط زن ما در ست دوم شکست خوردیم اما وقتی امیر غفور وارد زمین شد خیلی خوب بازی کرد و نقش مهمی در پیروزی ما داشت.
وی افزود: در این مسابقه مانند بازی های قبل در تیم ما عصبانیتی وجود نداشت و تمرکز خوبی بر بازی داشتیم. به خوبی تیم را کنترل کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.
سرمربی سایپا درباره بازی نکردن امیر غفور از ابتدای بازی گفت: ما تیم سایپا هستیم و بازیکنان زیادی داریم. تصمیم گرفته بودیم در این بازی اصلا غفور بازی نکند. البته از وقتی وارد زمین شد خیلی خوب بازی کرد.
وی درباره درگیری لفظی میان امیر غفور و علیرضا نادی گفت: غفور یک بازیکن حرفه ای است و هیچ عصبانیتی نداشت. مسئله ای که بین او و غفور به وجود آمد هم مسئله کوچکی بود. هر دوی آنها بازیکنان بزرگی هستند و چنین مسائلی برای بازیکنان بزرگ طبیعی است.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین