اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۸۰
خانواده هادی نیازی به کمک مالی ندارند، به آنها محبت کنیم

قربانی: مدیران سینه سپر نکنند، وظیفه‌شان است حق و حقوق نوروزی را بدهند

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید که مدیران باشگاه‌ها نباید سینه سپر کرده و بگویند مطالبات نوروزی را می‌دهند، چون این کار وظیفه‌شان است.
۱۸:۴۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-پیروز قربانی پس از بازی تیم یاران هادی نوروزی و تیم هنرمندان اظهار داشت: به یاد هادی عزیز این کار را کردیم. به نظرم کار خوبی بود و هرکسی هم وقت داشت و به این بازی آمد، معرفتش را نشان داد. امیدوارم فقط وقتی این اتفاق‌ها رخ می‌دهد دور هم جمع نشویم و وقتی هستیم قدر یکدیگر را بدانیم.

وی با بیان اینکه باید یک مسئله مهم را بگوید، افزود: در این چند روز خیلی از مدیران را دیده‌ام که سینه سپر کرده و می‌گویند پول معوقه هادی نوروزی را می‌دهیم، اما باید بگویم وظیفه‌تان را انجام می‌دهید و لطفی نمی‌کنید. وظیفه‌تان بود وقتی هادی بازی می‌کرد پول او و زن و بچه‌اش را بدهید نه اکنون که از دنیا رفته است.

مدافع پیشین استقلال خاطرنشان کرد: شناختم از هادی و خانواده‌اش دوررادور بود و فکر می‌کنم وضع زندگی‌شان خوب است و احتیاجی به کمک مالی ندارند. آنها اکنون به محبت نیاز دارند آن هم نه محبتی که فقط این روزها انجام دهیم، باید همیشه به یاد خانواده هادی باشیم. من خودم عزیز از دست داده‌ام و می‌دانم بعد از روز چهلم، داغ عزیز سخت‌تر است و امیدوارم مسئولان به خصوص پرسپولیسی‌ها خانواده هادی را فراموش نکنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین