اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۷۱۲
مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی گفت: خوشبختانه باشگاه تراکتورسازی طبق مهلت قانونی نسبت به تکمیل مدارک و مستندات خود و ثبت آنها برای کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام کرد.
۲۰:۰۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد جواد پاینده در گفت‌وگویی، در مورد حل مشکل طلبکاران باشگاه تراکتورسازی گفت: خوشبختانه باشگاه تراکتورسازی طبق مهلت قانونی نسبت به تکمیل مدارک و مستندات خود و ثبت آنها اقدام کرد، بخش اعظمی از این کار قبل از این اتفاق افتاد.در مهلت باقی‌مانده تنها تسویه بدهی‌ها و تکمیل مستندات بخش مالی باقی مانده بود که آن کار هم امروز به خوبی انجام شد و می‌توانیم اعلام کنیم در حال حاضر هیچ حکم قطعی علیه باشگاه تراکتورسازی در فدراسیون فوتبال و فیفا وجود ندارد.

وی افزود: بعد از تسویه حساب کلیه بدهی‌های قطعی در فیفا، کلیه بدهی‌های داخلی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم تسویه شده و در واقع از این نظر توانستیم مأموریتمان را به پایان برسانیم. لیست طلبکاران باشگاه بالغ بر ۳۰ نفر بود که از این تعداد خوشبختانه با همه توانستیم توافق‌نامه را امضاء کنیم، البته تنها ۲ مورد باقی ماند که باشگاه خود را ملزم به قبول حکم قطعی کمیته انضباطی می‌دانست و براساس آن اقدام به پرداخت مطالبات این نفرات کرد و مبالغ مورد نظر را به امانت در اختیار کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال قرار داد تا از این طریق پول‌ها را تحویل شاکیان و طرف مقابل دهند اما این دوستان به حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی راضی نبودند و مطالباتی فراتر از این حکم داشتند که طبیعتاً باشگاه ملزم به پرداخت تعهدی بیش از حکم کمیته انضباطی نبوده و نمی‌توانست چنین چیزی را بپذیرد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: ما طبق حکم صادر شده عمل کردیم و مبالغی که باشگاه ملزم به پرداخت بود را در اختیار مسئولان قرار دادیم. مسئولان فدراسیون به باشگاه اعلام کردند این پول‌ها را در اختیار آنها قرار دهیم تا آنها نسبت به تسویه حساب و پرداخت مبالغ به این دو نفر شاکی اقدامات لازم را انجام دهند. دیگر در کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال هیچ حکم قطعی علیه باشگاه وجود ندارد و کلیه بدهی‌های باشگاه پرداخت شده است.

پاینده در پایان اظهارداشت: این اتفاق در تاریخ باشگاه تراکتورسازی بی‌سابقه بوده است. هیچکدام از بدهی‌های پرداخت شده مرتبط با مقطع فعلی نبوده است، برخی از این بدهی‌ها مربوط به سال 88 بوده است که مطالبات شاکیان تا این زمان پرداخت نشده بود، خوشبختانه باشگاه کلیه این مبالغ را پرداخت و تسویه کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین