اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۷۰۹

لحظاتی که بازی مساوی می‌شد تمرکز تیم ما به هم می‌خورد

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: کری‌خوانی تماشاگران گرگانی علیه من به دوران بازیگری‌ام بازمی‌گردد.
۱۹:۴۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| مصطفی هاشمی پس از برتری 80 بر 75 مهرام مقابل دانشگاه آزاد اظهار داشت: دانشگاه آزاد تیمی است که هر 12 بازیکنش سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و یک مربی ممتاز بالای سر این تیم است که اگر اشتباه کنید شما را در زمین تنبیه خواهند کرد. هنگام تعویض‌ها هم نوسانی در تیم آنها دیده نمی‌شود. در دقایقی که ما بالا بودیم اما بازی مساوی می‌شد تمرکزمان را از دست می‌دادیم. نباید اجازه می‌دادیم 12 اختلاف به مساوی برسد.

وی در مورد دیدار هفته هشتم مقابل شهرداری گرگان و کری‌هایی که تماشاگران این تیم برای او خوانده‌اند،‌گفت: من چنین احساسی ندارم و کاری که به نفع تیمم باشد را انجام می‌دهم. باور کنید وقتی داخل زمین هستم اصلا صدای تماشاچیان را نمی‌شنوم اما معتقدم گرگانی‌ها بهترین تماشاگران ایران هستند اما باید یاد بگیریم که تمام حواس‌مان به تیم خودمان باشد.

سرمربی مهرام در مورد اینکه شروع کری‌های تماشاگران شهرداری گرگان با شما از کجا بود، گفت: این موضوع به دوران بازیگری‌ام باز می‌گردد. من در تیم ژاندارمری بودم و آن زمان تیم ما خوب بود و همیشه پیروز می‌شد. این کری‌ها از همان زمان ادامه یافت. البته تماشاگران گرگانی هم من را دوست دارند و هم اگر مقابل آنها پیروز شویم‌ از من متنفر می‌شوند. در مجموع آنها را دوست دارم چون انرژی زیادی به تیم‌شان می‌دهند. تماشاگر همیشه به مربی و بازیکن داخل زمین چیزهایی می‌گوید اما اگر قرار باشد پاسخی داده شود همه چیز به هم می‌ریزد.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین