اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۶۱
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل ملوان می‌گوید تنها مشکل این تیم در حال حاضر گرفتاری مالی است.
۱۴:۲۷ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی درباره آخرین وضعیت تیم فو‌تبا‌ل ملوان اظها‌ر کرد: پس از این که لیگ تعطیل شد برنامه مدونی را برای تمریناتمان در نظر گرفتیم و سعی داشتیم از این تعطیلات بهره مناسب را ببریم. تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم اما چند بازیکن مصدوم و دو بازیکن ملی‌پوش هم داریم که ملی‌پوشان ما روز چهارشنبه و یک روز قبل از دیدار ما با استقلال اهواز به جمع ما اضافه می‌شوند.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: مشکل اصلی که در حال‌ حاضر با آن روبه‌رو هستیم، مشکل مالی است اما آقای دنیامالی در تلاش هستند تا هر‌ چه‌ سریع‌تر این مشکلات را برطرف کنیم اما واقعیت این است که بازیکنان شرایط سختی را تحمل می‌کنند ولی امیدواریم که قبل از دیدار مقابل استقلال اهواز بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل ملوان در پاسخ به این سوال که آیا نگران حل نشدن مشکلات مالی نیست، گفت: قطعا نگران این موضوع هستم. مشکلات مالی تاثیرات زیادی روی بازیکنان و عملکرد تیم می‌گذارد. خیلی از بازیکنان چک‌هایی خرج کرده‌اند و الان باید با دریافت مطالبات این چک‌ها را پاس کنند. بنا‌بر‌این نگران مسائل مالی هستم ولی امیدوارم که با تلاش‌هایی که آقای دنیامالی انجام می‌دهند، هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر این مشکلات برطرف شود.

او درباره رویارویی تیمش مقابل استقلال خوزستان هم گفت: یک بازی سخت در اهواز مقابل استقلال خوزستان داریم اما با توجه به تمرین‌هایی که انجام داده‌ایم، امیدواریم که بتوانیم آنجا هم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه‌ بگیریم. بازی، بازی بسیار سختی است ولی ما با کسب پیروزی در این بازی می‌توانیم وضعیتمان را در جدول بهبود ببخشیم.

استیلی در ادامه درباره وضعیت این روزهای تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران هم گفت: تیم ‌ملی یک بازی سخت را در مسقط انجام داد و یک امتیاز با ارزش را مقابل عمان کسب کرد. به نظر من بازی فردای تیم ‌ملی برابر ژاپن تفاوت زیادی با دیدار ایران و عمان دارد. دیدارهای تدارکاتی با دیدارهای رسمی متفاوت است و در دیدارهای تدارکاتی می‌توانیم نقاط ضعف و قوت تیم را بشناسیم و به بازیکنان بیشتری میدان بدهیم. تفکر کاری کا‌ر‌لوس کی‌روش یک تفکر تدافعی است اما به اعتقاد من باید به تفکر او احترام بگذاریم و احساسی قضاوت نکنیم. این درست نیست که بخواهیم با یک شکست و یا یک نتیجه‌ ضعیف تیم ‌ملی و کی‌روش را مورد انتقاد قرار دهیم و با یک پیروزی از تیم ‌ملی تعریف کنیم. باید به تفکرات سرمربی تیم ‌ملی احترام بگذاریم و واقعیت‌ها را ببینیم. فکر می‌کنم که شرایط تیم ‌ملی بهتر شده است و من به آینده امیدوارم.

او در پایان درباره مراسم‌هایی که برای یادبود هادی نوروزی گرفته می‌شود، هم گفت: باید قدر پیشکسوتان‌مان را زمانی که زنده هستند بدانیم. ما در فو‌تبا‌ل ایران و همین طور باشگاه پر‌سپولیس پیشکسوتانی از جمله همایون بهزادی، حسین کلانی، حمید جاسمیان، علی پروین و ... را داریم که باید زمانی که در قید حیات هستند، قدرشان را بدانیم. متاسفانه در ایران طوری باب شده است که وقتی فردی فوت می‌کند به یادش می‌افتیم و می‌خواهیم همیشه به یادش باشیم. من فکر می‌کنم باید طوری بر‌نامه‌ریزی کنیم که همیشه به یاد پیشکسوتانمان باشیم و احترام آنها را نگه داریم. باید سعی کنیم احترام یکدیگر را نگه داریم.

وی در ادامه با بیان این که تعطیلی‌های لیگ به تیم‌ها ضربه می‌زند، گفت: مطمئنا تعطیلات زیاد لیگ باعث ضربه خوردن تیم‌ها می‌شود، چون یک تیم مجبور است در طول یک فصل بارها و بارها تمرینات بدنسازی را انجام دهند و همین موضوع گاهی اوقات باعث مصدومیت برخی از بازیکنان می‌شود. در طول لیگ امسال چیزی حدود ۱۴۰ روز تعطیلی داریم اما زمانی که لیگ برگزار می‌شود مجبوریم هر چهار روز یا پنج روز یک بار بازی کنیم. همین موضوع باعث آسیب تیم‌ها و باشگاه‌ها خواهد شد.

استیلی در پایان درباره این که پیراهنش در دیدار مقابل آمریکا به موزه فیفا فرستاده شده است، گفت: این باعث افتخار من و فو‌تبا‌ل ایران است که پیراهنم در موزه فیفا باشد. چند وقت قبل پیراهنم را برای انجام کارهای خیریه به مزایده گذاشته شد اما چند وقت بعد با صحبت‌هایی که با علی کفاشیان انجام شد قرار بر این شد که این پیراهن به موزه فیفا فرستاده شود تا در آنجا بایگانی شود.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری