اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۵۷۱

حجی زواره: از تیم ملی خداحافظی کردم و فعلاً استراحت می‌کنم

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو پس از خداحافظی گفت: به طور رسمی از تیم ملی تکواندو خداحافظی کرده‌ام فعلاً استراحت می‌کنم و مربیگری برایم زود است.
۰۵:۱۶ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| مسعود حجی‌زواره در گفت‌وگویی، در مورد خداحافظی خود از دنیای قهرمانی گفت: به طور رسمی تصمیم گرفتم پس از ۱۳ سال از تیم ملی تکواندو خداحافظی کنم. من روز گذشته خداحافظی کردم و حتی خانواده‌ام و کادر فنی از این موضوع خبر نداشتند. امروز به رسم ادب از مهدی بی‌باک سرمربی تیم ملی رخصت گرفتم تا از تیم ملی خداحافظی کنم. او نیز موافقت کرد و امروز به صورت رسمی خداحافظی‌ام را اعلام کردم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه شد که روز گذشته پس از حضور در مسابقات انتخابی تصمیم به خداحافظی گرفتی، گفت: من باز هم می‌توانستم در وزن پنجم و ششم مبارزه کنم و حریفانم را شکست دهم. اما ۱۳ سال است که در اردوهای تیم ملی حضور دارم و یک مقدار فعالیت کردن برایم سخت بود. با این خداحافظی فرصت را به جوان‌ترها دادم تا آنها نیز با پوشیدن پیراهن تیم ملی برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

حجی‌زواره در پاسخ به این سؤال که در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بودی در مسابقه گرند اسلند ساحل عاج حضور پیدای می‌کنی و پس از آن خداحافظی می‌کنی آیا همچنان قرار است چنین تصمیمی بگیری یا خیر، گفت: نه، به هیچ عنوان چنین تصمیمی ندارم من به صورت رسمی برای همیشه از تیم ملی تکواندو خداحافظی کنم و دیگر حتی در مسابقات گرنداسلند ساحل عاج نیز شرکت نخواهم کرد.؟؟

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است در بحث مربیگری فعالیت خود را آغاز کنی، گفت: فعلاً تصمیم دارم استراحت کنم فعالیت در عرصه مربیگری برایم فعلا زود است من باید در این عرصه از صفر شروع کنم. از کسی توقعی ندارم که بخواهم در عرصه مربیگری وارد شوم اگر هم قرار باشد این کار را کنم از پایه شروع خواهم کرد. این طور نیست که بخواهم ادعا کنم می‌خواهم از تیم ملی شروع کنم. 

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی تکواندو
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین