اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۴۹۷
رئیس فدراسیون تیر اندازی با کمان از احتمال حضور تیم کامپوند کشور در مسابقات آسیایی 2018خبرداد و گفت: این رشته به همراه ریکرو در جاکارتا خواهد درخشید.
۱۹:۲۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدعلی شجاعی پس از پایان جلسه ستاد بازی های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا و المپیک و پارالمپیک 2020، اظهار داشت: در این جلسه توضیحاتی در خصوص روند آمادگی تیم های خود برای حضور در جاکارتا ارئه دادیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به طرح بزرگ 2020 فدراسیون که از چهار سال پیش آغاز شده، گفت: خروجی این طرح که منجر به کسب نتایج بی نظیر شد را اکنون شاهد هستیم. ما برای نخستین بار اولین سکوی جهانی در مسابقات آرژانتین را به دست آوردیم و موفق شدیم نخستین سهمیه نوجوانان ریکرو برای ورود به مسابقات المپیک جوانان را نیز کسب کنیم.

شجاعی موفقیت و مسیر تازه ریکرو را نشأت گرفته از استعدادیابی و اهمیت فدراسیون به تیم های پایه دانست و افزود: طبق اعلام فدراسیون جهانی مسابقات جاکارتا جهت کسب سهمیه المپیک 2020 است. با حضور ریکرو در مسابقات جاکارتا کسب سهمیه المپیک دور از انتظار نیست.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص رشته کامپوند نیز اظهار داشت: در این بخش هم ما درخشش خوبی در سطح تیمی و انفرادی جهان طی سال های اخیر داشتیم. طبق آخرین تماس تلفنی با دبیر کنفدراسیون آسیا احتمال حضور این رشته در بخش انفرادی آقایان و بانوان و تیمی آن در جاکارتا وجود دارد که با این اوصاف یکی از رشته های مدال آور کاروان ایران خواهد بود.

وی حال تیراندازی با کمان کشور را خوب توصیف و خاطرنشان کرد: در بخش ریکرو سعی می کنیم نتایج بسیار درخشانی را نسبت به قبل داشته باشیم و در کامپوند حتما یکی از مدال آوران هستیم. رشته ما رکوردی است و ادعا در آن معنا ندارد؛ وقتی ما یک ماه پیش در بالاترین سطح مسابقات جهانی رشته ریکرو کسب سهمیه می کنیم و در کامپوند مدال آوری داریم پس وضع این رشته ها خوب است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین