اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۳۸۹
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: اینکه تیم صدرنشین لیگ برتر در تیم ملی بازیکنی ندارد برای همه ایران سئوال‌برانگیز است.
۱۱:۲۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| بهرام رضاییان در گفت‌وگویی در مورد اینکه باشگاه پارس جنوبی یکی از باشگاه‌هایی است که هنوز شرایط حرفه‌ای پیدا نکرده، اظهار داشت: ما خیلی به سرعت از لیگ ۲ به لیگ یک و سپس به لیگ برتر صعود کرده‌ایم و هنوز تمام مراحل و مدارک لازم را برای حرفه‌ای شدن ارسال نکرده‌ایم اما به هیچ عنوان جای نگرانی نداریم زیرا اطلاعات مورد نظر سیستم کمیته فنی و صدور مجوز حرفه‌ای را به مرور ارائه خواهیم کرد و با مسئولان سازمان لیگ و آقای مهدی در تعامل و ارتباط هستیم. ما اولین حضورمان را در لیگ برتر تجربه می‌کنیم و به زودی شرایط حرفه‌ای و مجوز حرفه‌ای را هم کسب خواهیم کرد تا پیش از این باشگاه ما یک باشگاه حرفه‌ای نبوده است.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد صدرنشینی تیمش در لیگ برتر گفت: شرایطمان خوب است، بازیکنان ما بدون استرس کار می‌کنند و هیچ فشاری روی تیم پارس جنوبی نیست، ما با تلاش و زحمت بازیکنان که زیر نظر کادر فنی و مهدی تارتار به وظایفشان عمل می‌کنند به این جایگاه رسیده‌ایم.

رضاییان در مورد حضور تارتار در اردوی تیم ملی و اینکه نسبت به نداشتن بازیکن ملی‌پوش معترض بوده، گفت: تارتار حق دارد که از بازیکنانش حمایت کند. باید بازیکنان صدرنشین لیگ دیده شوند، اینکه تیمی مثل پارس جنوبی که در صدر جدول لیگ است ملی‌پوش ندارد برای همه ایران سئوال برانگیز است، با اینحال ما با نظر کی‌روش احترام می‌گذاریم و می‌دانیم تا جام جهانی زمان زیادی باقی مانده و قطعاً تیم ما در جام جهانی هم نماینده خواهد داشت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین