اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۲۷

فرگوسن دلیل به خدمت نگرفتن داوید سیلوا را فاش کرد

سرمربی پیشین شیاطین سرخ گفت که چرا در زمان سرمربیگری‌اش در منچستریونایتد اقدام به جذب هافبک کنونی منچسترسیتی نکرده است.
۱۶:۳۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-داوید سیلوا پیش از اینکه در تابستان 2010 در ازای 24 میلیون پوند به منچسترسیتی ملحق شود، به دلیل عملکرد درخشانش در والنسیا مورد توجه چندین تیم معتبر اروپایی از جمله منچستریونایتد بود، اما سرمربی وقت شیاطین سرخ علت اینکه از خرید این هافبک اسپانیایی منصرف شد را تردید در توانایی این بازیکن برای شرکت در کارهای دفاعی عنوان کرد.

سرالکس فرگوسن در این باره گفت: وقتی که سیلوا در والنسیا بود بازی‌های او را به شدت زیرنظر داشتیم. مشکل من با سیلوا این بود که او در پست هافبک نفوذی بازی می‌کرد و برای بازی در این پست باید خیلی خیلی خوب بود، چون وظیفه دفاعی به دوش بازیکن این پست نیست. برای همین اگر بازیکنی می‌خواهد در این پست موفق باشد، باید سخت تلاش کند و به نظر من باید در کارهای دفاعی هم شرکت کند. من با این موضوع که سیلوا در کارهای دفاعی خیلی مشارکت نمی‌کرد، مشکل داشتم.

وی افزود: شما می‌توانید بگویید که بازیکنانی همچون لیونل مسی و دیه‌گو مارادونا الگوی خوبی از بازیکنان پست هافبک نفوذی بوده و هستند، بازیکنانی شگفت‌انگیز که من هم بحثی در موردشان ندارم، ولی ما در منچستریونایتد همیشه از این بابت و هافبک نفوذی که مدنظرم بود، مشکلاتی داشتیم.

داوید سیلوا تاکنون بیش از 200 بازی با پیراهن منچسترسیتی انجام داده و با این تیم دو بار فاتح لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس شده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین