اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۰۹۷

حضور یار خارجی کمک زیادی به ما خواهد کرد

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: مقابل شهرداری تبریزتوپ و میدان در اختیارمان بود، اما توقف بازی به ضررمان شد.
۱۴:۲۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| حسن طیبی در گفت‌وگویی در مورد شکست شهرداری گرگان مقابل شهرداری تبریز در لیگ برتر بسکتبال و حاشیه‌های به وجود آمده در این مسابقه اظهار داشت: تیم ما ۴۵ بر ۴۱ از حریف پیش بود اما نیمکت شهرداری تبریز به نتیجه بازی معترض شد و کادر فنی این تیم اعتقاد داشت باید تبریز به امتیاز ۴۳ برسد. داوران هم پس از بررسی نتیجه را ۴۵ بر ۴۳ اعلام کردند.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاق تماشاگران ما به داوری اعتراض کردند و داوران هم بازی را متوقف و به رختکن رفتند. آنها برای ادامه بازی می‌گفتند باید تماشاگران از سالن خارج شوند، اما با صحبت‌هایی که کردیم بازی ادامه پیدا کرد.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان عنوان کرد: توپ و میدان در اختیار ما بود و کنترل خوبی در بازی داشتیم، اما وقفه‌ای که به وجود آمد، بازی را از دست ما خارج کرد. درست است آنها قوی‌تر بودند اما قبل از توقف بازی همه چیز به نفع ما بود، اما بعد از آن افت کردیم. اگر این اتفاق نمی‌افتاد شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

طیبی در مورد اینکه چه زمانی بازیکن خارجی به شما اضافه می‌شود، ادامه داد: هنوز شهردار گرگان انتخاب نشده است که دستور جذب خارجی را بدهد. منتظریم که این انتخاب صورت بگیرد، مطمئناً با تأخیر در این روند تیم ما ضرر خواهد کرد. در زیر حلقه مشکل داریم و آمدن خارجی می‌تواند به تیم کمک کند.

به گزارش فارس، شهرداری تبریز در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال مقابل شهرداری گرگان ۷۳ بر ۵۶ به برتری رسید.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین