اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۹۹

عباسی: تغییرات تراکتور بماند برای نیم‌فصل

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه این تیم بعد از جدایی «لوسیانو ادینیو» در خط حمله به مشکل خورده است، گفت: یکسری از تغییرات باید در نیم فصل انجام شود.
۱۳:۵۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سعید عباسی به تشریح آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی تبریز و بازگشت «تونی اولیویرا» پرداخت و تاکید کرد که حل یکسری از مشکلات نیازمند فرارسیدن تعطیلات نیم فصل است. وی همچنین درباره احتمال تغییر کادر فنی گفت که بزرگترین آلترناتیو در تبریز هواداران هستند که هر سرمربی‌ای را نمی‌پذیرند. مشروح گفتگوی عباسی در زیر می‌آید:

*  شرایط تیم تراکتورسازی با بازگشت تونی در آستانه بازی با فولاد چگونه است؟

 قبل از بازگشت تونی، دستیارانش تمرینات را شروع کردند. خوشبختانه شرایط کلی تیم خوب است و امیدواریم مقابل فولاد به آنچه که می‌خواهیم برسیم. بازی با فولاد برای ما حساس است. هم تراکتورسازی و هم فولاد تیم‌های بزرگی هستند که هوادارانشان این جایگاه آنها در جدول را نمی‌پسندند.

* با بازگشت تونی موج شایعات درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم فروکش کرد؟

- خب فشارها به خاطر نتایج نامناسب باعث ایجاد فشار شده بود. خواسته هواداران به حق بود چون نتایج تیم آنطور که باید و شاید، نبود. امیدواریم با شروع لیگ، جایگاهمان تغییر کند.

* وقتی که لیگ برتر تعطیل شد و سرمربی تراکتورسازی به پرتغال رفتید اعلام کردید که بعد از بازگشت تونی با او درباره نتایج تیم صحبت می‌کنید. آیا در این چند روز با وی جلسه‌ای داشته‌اید؟

- بله، یکبار همان روزی که تونی به ایران آمد و یکبار هم روز گذشته با وی درباره شرایط کار، مسائل سرباز‌ها و پیش بینی برنامه‌های آینده و حضور در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردم.

* دلیل تونی برای نتایج ضعیف تراکتورسازی در لیگ برتر و درخواستش برای حل مشکلات چیست؟

- خب یکسری از مسائل به نیم فصل بر می‌گردد. تغییر و تحولات را نمی‌توان در جریان لیگ انجام داد و باید منتظر تعطیلات نیم فصل باشیم. درخواست و نظر تونی این است که بعضی از بازیکنان آنطور که باید و شاید، عمل نکرده‌اند. ما در اینباره صحبت کردیم.

* با این حساب دنبال جذب بازیکنان جدید خواهید بود؟

- بعضی از بازیکنان دارند تلاش می‌کنند و خود را به استاندارد موردنظر می‌رسانند. بعضی از بازیکنان هم نیاز به زمان بیشتری دارند. در هر صورت ما از نظر مهره و بازیکن، یکی از بهترین‌های لیگ هستیم. حالا اینکه با این بازیکنان نتوانسته‌ایم نتیجه بگیریم را باید کادر فنی پاسخگو باشد.

* حرف تونی چیست؟ مشکل تیمتان کجاست؟

- تیم ما چند مشکل دارد. باید بعضی مسائل به روز رسانی شود. ما در بحث دفاع خوب هستیم ولی در خط حمله مشکل داریم. یکسری بازیکنان جایگزین شده‌اند و باید منتظر شروع مجدد لیگ باشیم تا ببینیم آیا مشکل حل شده است یا خیر.

* قبول دارید رفتن «لوسیانو ادینیو» از تراکتورسازی خیلی به شما لطمه زد؟

- قطعا تغییر و تحولات در نتایج تیم اثر می‌گذارد. ما سعی کردیم این بازیکن را حفظ کنیم ولی او تصمیمش را گرفته بود. احساس ما این بود که با اصرار بیشتر برای ماندن ادینیو، راه به جایی نمی‌بریم. متاسفانه نگاه‌ها به تغییر ساختاری باشگاه‌ها، محکم نیست. تیم‌هایی که ساختار محکم‌تری دارند در حال برنامه ریزی چند ساله هستند ولی ما در تراکتورسازی تازه در حال ایجاد این ساختار هستیم. برای همین یک شبه جواب نخواهیم گرفت. اینکه تغییرات زیاد باشد، کارساز نیست.

* آیا اگر تراکتورسازی از این روند خارج نشود، سراغ تغییر کادر فنی و برکناری تونی خواهید رفت؟

- در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز یک آلترناتیو بزرگ، خود هواداران برای پذیرش سرمربی و بازیکنان هستند. این گاهی خوب است و گاهی خوب نیست. ممکن است دست ما بسته باشد. اینکه هواداران در سرنوشت تیم سهیم هستند، خوب است ولی اصل کار خود تراکتورسازی است و هر کاری می‌کنیم برای خود تیم است. آدم‌ها می‌آیند و می‌روند. مهم این است که زمان از دست نرود و شرایط سخت‌تر نشود. به هر حال با نتایجی که در ادامه لیگ به دست خواهد آمد در اینباره بحث می‌شود.

* سئوال دیگر من مربوط به هیات مدیره باشگاه است. آیا مصطفی آجرلو همچنان عضو هیات مدیره باشگاه است؟

- ایشان در جلسات هیات مدیره حضور ندارد ولی هیات مدیره با ترکیب قبلی به کارش ادامه می‌دهد.

* با وجود غیبت‌های زیاد، چطور نام آقای آجرلو در هیات مدیره باقی مانده است؟

  • اینکه اسم یک نفر در هیات مدیره هست یا خیر در اختیار مجمع باشگاه است ولی ایشان حدود یکسال می‌شود که در جلسات حضور نداشته‌اند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین