اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۹۵
قرارداد کاظمی ثبت و ID کارتش هم صادر شده است

عباسی: یووانویچ به مرخصی رفته بود، از او به فیفا شکایت می‌کنیم

مالک و مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: از یووانویچ به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده و به فیفا هم شکایت می‌کنیم.
۱۳:۲۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمد رضا عباسی  در مورد اینکه آیا قرارداد فرهاد کاظمی ثبت شد، گفت: قرارداد فرهاد کاظمی در هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و سازمان لیگ ثبت و ID کارت هم برای او صادر شده است.

وی در خصوص اینکه آیا فرهاد کاظمی برای تقویت تیم درخواست جذب بازیکن به باشگاه داده، اظهار داشت: کاظمی درخواستی برای جذب بازیکن جدید به باشگاه نداده چون بازیکنان تیم را دیده و کاملا به آنها اعتقاد دارد.

مالک و مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد بیانیه‌ای که میلان یووانویچ، مدافع مونته‌نگرویی این تیم در مورد بازنشستگی از دنیای فوتبال منتشر کرده، اظهار داشت: یووانویچ قرار بود پس از مرخصی به تمرینات تیم برگردد که این کار را انجام نداده است و ما هم از وی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌ایم. حالا هم با این بیانیه و اعلام بازنشستگی از او به فیفا هم شکایت خواهیم کرد.

عباسی اضافه کرد: انتظار داریم کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال هم پیگیر این موضوع باشد چون ما حدود 40 درصد از قرارداد این بازیکن یعنی 80 هزار دلار پرداخت کرده‌ایم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین