اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۸۹۰

انگیزه خاصی برای حضور برابر صنعت نفت ندارم

امید جهانبخش هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد می گوید در رویارویی با صنعت نفت آبادان انگیزه خاصی ندارد و در آن دیدار هم مثل سایر رقابت هایشان بازی خواهد کرد.
۱۸:۰۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| جهانبخش درباره دیدار جام حذفی و پنالتی ای که در آن دیدار از دست داد گفت: خراب شدن پنالتی یک اتفاق طبیعی است و بازیکنان بزرگ هم وقتی پشت پنالتی می ایستند هم مطمئن نیستند که آن توپ را گل خواهند کرد یا نه. خدا را شکر با وجود آنکه پنالتی گل نشد، توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

او در ادامه گفت: گل نشدن پنالتی ام را توجیه نمی کنم و می دانم که 120 دقیقه سخت را پشت سر گذاشتیم و از اینکه در دقایق پایانی توانستیم پیروز میدان شویم خوشحالم و نفس راحتی کشیدم. امیدوارم بعد از این دیگر چنین فشارهایی را تجربه نکنم و با تمرکز و دقت بیشتری پنالتی ام را به ثمر برسانم؛ اگرچه گل شدن پنالتی 50 – 50 است و گل نشدن آن بار منفی زیادی دارد؛ اما سعی می کنم همانطور که گفتم باهوش تر توپ را به سمت دروازه بزنم.

هافبک سابق صنعت نفت درباره رویارویی تیمش با آنها در هفته یازدهم و اینکه آیا انگیزه اش به نسبت سایر بازی ها بیشتر نخواهد بود، می گوید: این بازی برای من به مانند سایر رقابت هاست و انگیزه خاصی برای این بازی ندارم، اگرچه دوست دارم بهترین بازی ام را داشته باشم و یکی از گل های زیبایم را به ثمر برسانم؛ اما واقعا هیچ انگیزه خاصی برای این بازی ندارم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین