اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۷۸۳

تفکر پیروزی در پیکان جا افتاده است

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت: تفکر پیروزی در پیکان جا افتاده است و در تمام دقایق بازی برای برد می‌جنگیم.
۲۲:۴۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| رحمان احمدی پس از پیروزی یک بر صفر پیکان مقابل سپاهان گفت: بازی بدی نبود، شرایط ما به گونه‌ای بود که با توجه به پیروزی در هفته‌های اخیر برای این بازی هم برای برد آمده بودیم. نیمه اول خوب بازی کردیم و از دروازه به خوبی محافظت کردیم و درنهایت توانستیم در ضدحمله گل بزنیم و برنده باشیم.

وی درباره گل زدن در وقت‌های تلف‌شده بازی گفت: پیکان شرایط خوبی دارد و تفکر پیروزی در تیم جا افتاده است. در تمام دقایق برای پیروزی می‌جنگیم، بازیکنان خط دفاعی ما هم عالی کار کردند و با وجود بازی خوب سپاهان، به مهاجمان آنها اجازه گلزنی ندادیم.

دروازه‌بان پیکان درباره عملکرد خوب نیازمند دیگر گلر این تیم در هفته‌های اخیر و نیمکت‌نشینی خودش گفت: قبل از بازی با پرسپولیس مصدوم شدم و ۲۵ روز تمرین نداشتم، پیام هم در این مدت خیلی خوب کار کرده است،‌ خوشبختانه دراین پست مشکلی نداریم، اما هنوز به شرایط آمادگی نرسیده‌ام، دروازه‌بان ما هم خیلی خوب کار می‌کند و به قول معروف به ترکیب تیم برنده نباید دست زد، خود من هم این موضوع را قبول دارم.

بازیکن سابق سپاهان درباره اوضاع بحرانی این تیم گفت: شیر همیشه شیر است، سپاهان همیشه پرافتخار و بزرگ است، امروز هم آنها موقعیت‌های زیادی داشتند اما چون تحت فشار هستند، در زدن ضربات آخر تمرکز لازم را ندارند، اگر این سبک بازی را در مسابقات آینده هم ادامه دهند، نتیجه خواهند گرفت. دوست دارم سپاهان به روزهای خوبش برگردد و حتماً اینطور خواهد شد.

احمدی گفت: چند سالی که در سپاهان بودم جز خوبی چیزی ندیدم. همیشه با تمام توان برای این تیم بازی کردم. هواداران اصفهانی امروز محبت خود را نشان دادند و از آنها می‌خواهم از تیم خود حمایت کنند تا به شرایط ایده‌آل بازگردد

وی ادامه داد: سپاهان از نظر مهره چیزی کم ندارد، اما استرس موجود در تیم اجازه نمی‌دهد تا نتایج خوبی بگیرند. هواداران اصفهانی قدرشناس هستند و امیدوارم در آینده سپاهانی‌ها نتایج خوبی بگیرند تا جواب حمایت هواداران را بدهند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین