اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۷۸۱
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تلاش می‌کنم تا قبل از جام جهانی نظر کی‌روش را برای دعوت به تیم ملی جلب کنم.
۲۲:۲۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| داریوش شجاعیان پس از پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل نفت تهران گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و فکر می‌کنم تماشاگران هم راضی بودند، متأسفانه درتمام بازی‌ها موقعیت‌ها زیادی داریم، اما گل نمی‌زنیم، باید تلاش کنیم ضربات آخر را با دقت بیشتری بزنیم تا به گل‌های بیشتری برسیم.

وی درباره اینکه آیا از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت نیست، گفت: من تمام تلاشم را انجام می‌دهم و باز هم تلاش می‌کنم تا نظر کی‌روش را قبل از جام جهانی برای حضور در تیم ملی جلب کنم.

شجاعیان در پاسخ به این سؤال که آیا دعوت ۷ بازیکن از استقلال که شرایط خوبی در جدول رده‌بندی دارد به تیم ملی عجیب نیست، گفت: مطمئن باشید تمام بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شدند لایق این پیراهن بوده و هستند و برای تمام آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازیکن استقلال در واکنش به این موضوع که در تیم‌های قبلی‌اش بازی‌های بهتری انجام می‌داد و نمایش قابل قبول‌تری داشت، گفت: اگر فانتزی بازی کردن من به سود تیم باشد، فانتزی بازی می‌کنم، تلاش ما این است که به موفقیت تیم کمک کنیم، اما اگر لازم باشد برخی مواقع فانتزی هم بازی می‌کنیم، اما تمام هدفمان شاد کردن دل هواداران است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین