اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۷۸۰

مقصر باخت در دربی من هستم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: من مقصر باخت دربی هستم که روی اشتباه من صورت گرفت. این هفته هیچ فشاری روی من نبود و حتی خیلی از هواداران و هم‌تیمی‌هایم به من روحیه دادند.
۲۲:۲۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر مقابل نفت تهران به پیروزی ۲ بر صفر رسید.روزبه چشمی پس از پایان بازی گفت: در دربی پرسپولیس فقط یک موقعیت داشت و همان یک موقعیت روی اشتباه من تبدیل به گل شد. باید بازی مساوی می‌شد و ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد من مقصر باخت هستم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. این هفته هیچ فشاری روی من نبود و حتی خیلی از هواداران و هم‌تیمی‌هایم به من روحیه دادند. امیدوارم این برد مقداری از ناراحتی باخت در دربی را کم کند و هواداران در بازی‌های بعد از ما بیشتر حمایت کنند و از آنها تشکر می‌کنم.

وی در مورد بازی در پست دفاع وسط گفت:‌ این تصمیم سرمربی است چه در تیم ملی و چه در باشگاه و مربی هر جا تصمیم بگیرد آنجا بازی می‌کنم.

چشمی در مورد بازی امروز گفت: امروز خیلی بازی را تهاجمی آغاز کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. از نظر کار تاکتیکی بهتر شده‌ایم و موقعیت‌های زیادی داشتیم سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم و بهتر نتیجه بگیریم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد صحنه پنالتی امید ابراهیمی گفت: فقط در این بازی نه، در بازی‌های گذشته هم داوران اشتباهاتی داشته‌اند. امروز هم کمک داور صحنه گل ما را ندید.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین