اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۵۵۶

بخواهم درد دل کنم مثنوی هفتاد من کاغذ می شود!

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت:‌تیم‌هایی که قبلاً به آنها سرویس داده شده وقتی در شرایط یکسان قرار می‌گیرند برایشان ناراحت‌ کننده است.
۲۰:۱۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| مصطفی هاشمی پس از شکست مقابل نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی نوسان زیادی داشت و ما نمایش خیلی بدی داشتیم و مقصر آن هم خودم هستم. ما براساس بودجه‌یمان یار خارجی گرفتیم اما حضور او در میدان بازی ما را عقب می‌انداخت اما توانستیم به مسابقه بازگردیم.

وی در مورد اینکه سرمربی نفت آبادان گفته است داوری‌ها به ضرر این تیم بود و نگاه ویژه به یکی دو تیم وجود دارد، گفت: در مورد نگاه ویژه اگر بخواهم درد دل کنم مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود. البته سرمربی نفت درست می‌گوید که نگاه ویژه وجود دارد. اما اینکه به کدام تیم‌ها باشد مشخص نیست و خدا می‌داند. متأسفانه ما عادت کرده‌ایم وقتی به برخی‌ها سرویس داده می‌شود. اما زمانی که شرایط یکسان می‌شود برای‌شان ناراحت‌ کننده است. این همان نگاه ویژه است که به سرویس‌ دادن‌های قبلی بازمی‌گردد.

سرمربی مهرام در مورد اینکه ظاهراً از یار خارجی‌تان راضی نیستید، گفت: راضی نبودم اما امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر شود.

وی در پایان در مورد اینکه دومین یار خارجی‌تان چه زمانی می‌تواند بازی کند، گفت: او هنوز در تست‌های ما شرکت نکرده و باید ببینیم خودش را با مجموعه ما هماهنگ کند یا خیر.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین