اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۵۰۱

مشکل بزرگ دایی برای بازی با پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما فردا يكي از سخت ترين بازي هاي خودمان را داريم،پرسپوليس امسال به جز يكي دو بازي نتايج خوبي گرفته است.
۱۶:۲۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| علی دایی در نشست خبری قبل از باری با پرسپولیس گفت:ما فردا یکی از سخت ترین بازی های خودمان را داریم،پرسپولیس امسال به جز یکی دو بازی نتایج خوبی گرفته است.تقریبا فردا ٨ بازیکنمان را نداریم اما مطمئنا برای برد به زمین می رویم.امیدوارم در بازی فردا عدالت رعایت شود و مسائل بیرونی تأثیری در نتیجه نداشته باشد.

*استقلالی‌ها در یک جنبه درست می‌گویند، اخطار اول برای کامیابی‌نیا بود

دایی در مورد اینکه کمال کامیابی‌نیا باید در بازی با استقلال باید از زمین اخراج می شد و مقابل سایپا بازی نمی‌کرد و همچنین در رابطه با پستی که امروز مبنی بر سالگرد شهید فهمیده منتشر کرد، اظهار داشت: ابتدا باید بار دیگر سالگرد شهید فهمیده را تسلیت بگویم. امنیت و آسایشمان را مدیون این عزیزان هستیم و کمترین وظیفه‌مان این است که در سالگرد این عزیزان از آنها یاد کنیم، تمامیت عرضی ایران را مدیون شهادت و رشادت این بزرگواران هستیم تا امروز بتوانیم راحت کارمان را انجام دهیم.

*راحت پای امیری را زدند و پنالتی گرفته نشد

وی افزود: بازی استقلال و پرسپولیس را به دقت دیدم، استقلالی‌ها در یک جنبه درست می‌گویند، اخطار اول برای کامیابی‌نیا بود و بدین‌ترتیب با اشتباهی که داور انجام داد و کارت زرد را به ربیع‌خواه داد کامیابی‌نیا باید در دقیقه ۸۳ اخراج می‌شد تا او فردا به میدان نرود. این یک تصمیم داوری بود که برای کامیابی‌نیا اتفاق افتاد، خوشبختانه یا بدبختانه این بازیکن فردا باید مقابل ما بازی کند. نکته بعدی که می‌خواهم بگویم درمورد تکلی است که مجید حسینی روی پای وحید امیری انجام داد، در آن صحنه او ابتدا توپ را زد و سپس پای امیری را زد. ما مانده‌ایم چرا کمیته داوران و آقایی که دوست ندارم نامش را ببرم که در مورد همه چیز صحبت می‌کند در این مورد چیزی نگفت و ماده قانونی نیاورد. این حرکت که بدتر از ضربه بازیکن من به بازیکن پارس جنوبی بود و داور برای حریف پنالتی گرفت. اینجا راحت پای امیری را زدند و پنالتی گرفته نشد و کسی هم در مورد آن صحبت نکرد و ماده نیاورد. ما دچار چند گانگی هستیم. بهتر است یک قانون را مد نظر قرار دهند و برای همه استفاده کنند نه اینکه تیمی که طرفدار ندارد هرکاری که دلشان بخواهد به ضرر آنها اعمال کند، حرف هم بزنیم آقایان می‌گویند اعتراض می‌کنند. اتفاقی که در محوطه جریمه استقلال اتفاق افتاد خطای پنالتی نبود همانطور که در بازی ما مقابل پارس جنوبی پنالتی اتفاق نیافتاد اما برای ما پنالتی گرفتند اما برای استقلال نه.

* بحث رحمتی را از شما می‌شنوم

سرمربی سایپا در مورد غایبان سایپا تصریح کرد: ۵ بازیکن ما در بازی فردا حضور ندارند و ترابی هم جزء این مصدومان است. امید خالدی هم غایب است که تعداد آنها به ۶ نفر می‌رسد همچنین ۲ بازیکن را که از جام جهانی نوجوانان بازگشته بودند باید به تیم جوانان بفرستیم که این نفرات می‌توانستند به ما کمک کنند. بدین ترتیب ۸ مهره خود را در اختیار نداریم و در تمرین برای انجام یک فوتبال داخلی مجبور بودم از ۳ همکارم استفاده کنم.

وی در مورد مطرح شدن بحث جذب مهدی رحمتی گفت: این مسئله را از شما می‌شنوم، ما در بخش دروازه تغییری نداریم ۳ دروازه‌بان خوب داریم که می‌توانیم در صورت نیاز از گلر سوممان استفاده کنیم و هیچ نیازی در این پست نداریم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا اعتقاد دارد بازیکنانی که عضو پرسپولیس و استقلال هستند در رویارویی با تیم سابقشان کم‌کاری می‌کنند، گفت: خیر، به این مسئله اعتقاد ندارم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین