اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۴۳۳
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت:می توانیم عقب ماندگی را جبران کنیم.
۲۳:۱۵ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| کهکشانی های مادریدی امشب در ادامه مسابقات لالیگا مقابل خیرونا 2 بر یک شکست خوردند.

زین الدین زیدان بعد از این باخت در کنفرانس خبری اظهارداشت:آنچه کم داشتیم ، گل دوم برای فرار از باخت بود.نیمه اول برای ما خوب پیش رفت.روی گل نخست حریف، تمرکز لازم را نداشتیم.بعد از آن نیز شرایط بازی به گونه ای پیش نرفت که انتظارش را داشتیم.

وی ادامه داد:نیمه نخست در مجموع خوب بودیم اما در 45 دقیقه دوم بازی تا حدی ضعیف تر شد.باید بنشینیم و یکبار بازی را از ابتدا ببینیم تا مشخص شود چه اشتباهاتی داشتیم.

زیدان در مورد دلایل باخت از حریف نیز عنوان کرد:به نظرم بیش از هر چیزی در مورد مساله مهم تمرکز فکر کنیم. چیزی که لازم بود اما به طور کامل نداشتیم و همین مرا عصبانی می کند.موفق نشدیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.خوب هم دفاع نکردیم.وقتی تیمی نیمه اول یک بر صفر از رقیبش جلو است، باید بداند که نیمه دوم رقیب برای آسیب زدن می آید.پس باید با تمرکز باشد.وقتی با تمرکز بازی کنی، حریف کارش بسیار سخت خواهد شد.این دقیقا چیزی است که فاقدش بودیم.

مربی تیم نخست شهر مادرید همچنین در مورد فاصله عقب ماندگی 8 امتیازی با بارسلونا نیز عنوان کرد:امروز 3 امتیاز از دست دادیم و حالا 8 امتیاز فاصله داریم.اما براین باور هستیم که روزهای خوبی نیز در انتظارمان خواهد بود.ضمن آنکه رقبای ما نیز امکان از دست دادن امتیاز را دارند.ما نیز می توانیم به آنها برسیم و حتی جلو بزنیم.فصل کاملا طولانی است و فرصت برای جبران هنوز وجود دارد.

برای رئال ایسکو 12 و برای خیرونا استوانی 54 و پورتو 58 گلزنی کردند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین