اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۴۳
ملی‌پوشان برای هماهنگی بیشتر نیاز به بازی‌های تدارکاتی دارند

مهاجرانی: تیم ملی نسبت به جام ملت‌ها پیشرفتی نداشته است

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که این تیم نسبت به رقابت‌های جام ملت‌های 2015 آسیا پیشرفتی نداشته است.
۱۴:۱۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حشمت مهاجرانی در مورد تساوی یک - یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عمان اظهار داشت: من معتقدم تیم ما در این بازی نمایش چندان خوبی نداشت و در واقع نشان دادیم که در این مدت پیشرفت خاصی نداشته‌ایم. البته این بحث جنبه انتقادی ندارد و تیمی که به عنوان قدرت اول آسیا شناخته می‌شود، باید مقابل عمان نمایش بهتری از خودش نشان می‌داد.

«معتقدم نباید با یک بازی در مورد تیم ملی قضاوت کرد»، وی با بیان این جمله افزود: من قبل از بازی هم گفتم که عمان یک تیم فیزیکی و جنگنده است که در این سال‌ها به خوبی پیشرفت کرده است. عمانی‌ها در 20 دقیقه ابتدایی شانس رسیدن به گل را داشتند و تیم ما در نیمه دوم فرصت‌های خوبی را به دست آورد. در مجموع تساوی عادلانه بود، ولی امیدوارم عمان را در زمین خود شکست دهیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خاتمه تصریح کرد: باز هم تأکید می‌کنم که بحث‌های صورت گرفته در تیم ملی جنبه انتقاد ندارد و همه ما از پیشرفت فوتبال کشورمان خوشحال می‌شویم. من معتقدم تیم ملی نسبت به جام ملت‌های آسیا پیشرفت چندانی نداشته است. البته این را هم باید در نظر گرفت که تیم جوان‌تر شده است و این بازیکنان برای هماهنگی بیشتر نیاز به بازی‌های تدارکاتی دارند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین