اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۳۲۱

مقابل استقلال خوزستان به دنبال بهترین نتیجه هستیم

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت:شرایط تیم بد نیست و سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم، در این بین توقع ما از بزرگترهای سیاه‌جامگان بیشتر است.
۱۳:۲۲ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا عنایتی در گفت‌و‌گویی در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال سیاه‌جامگان اظهار داشت:شرایط تیم بد نیست و سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم. در این بین توقع ما از بزرگترهای سیاه‌جامگان بیشتر است چون معتقد هستیم که آنها در طول بازی می‌توانند شرایط را در طول بازی عوض کنند.

وی افزود: در دیدار با نفت آبادان شرایط خوبی داشتیم و در دیدار با خونه به خونه هم یکی دو بازیکن را با خودمان به بابل نبردیم و با تیمی تقریبا جوان‌تر وارد این مسابقه شدیم.شاید در نیم فصل هم چند بازیکن به تیم اضافه کنیم و شرایطمان را بهتر کنیم.

عنایتی با اشاره به غایبان تیمش در دیدار با استقلال خوزستان گفت: بادامکی و مصطفی احمدی را به دلیل اخراج در دیدار گذشته نداریم و حمید علی عسگر مصدوم بوده او مشکلی برای همراهی تیم در دیدار آینده ندارد.

وی در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت:در هر صورت از الان زود است که بخواهیم بگوییم ما با تیم استقلال خوزستان رقابت داریم ولی در فوتبال شرایط ویژه ای وجود دارد.ما دوست داریم از بازی خوزستان دست پر برگردیم و امیدوارم با اتفاقاتی که طی هفته گذشته برای بازیکنان ما افتاده و از نظر روحی و روانی آماده شدند بتوانیم نتیجه خوبی در اهواز بگیریم.

عنایتی با اشاره به دیدار تیمش با خونه به خونه بابل گفت: در مورد این بازی اصلا دوست ندارم صحبت کنم چون باشگاه ما مدیرعامل دارد و او خودش صحبت می کند ولی اگر با داور صحبت کنید او بهتر می‌داند که چه اتفاقاتی رخ داد.من احترام خاصی برای مردم بابل قائل هستم و اگر در هر جای ایران به من چیزی بگویم حرفی نخواهم زد اما شاید بعضی مواقع برخی تماشاگران برای منافع شخصی خودشان علیه تیم حریف شعار بدهند. وگر نه اگر قرار باشد تماشاگر به تیمش کمک کند با تشویق بازیکنان و کادر آن تیم می‌تواند بزرگترین کمک را انجام بدهد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین