اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۳۱۰

دفاع رئیس کمیته انضباطی از بی قانونی در لیگ والیبال!

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال گفت: اجحافی نیست؛ تیمی مانند کاله باید برابر بانک سرمایه با این همه ستاره و ملی‌پوش بازی کند، پس دلیلی ندارد حضور تنها دو بازیکن جدید در یک تیم را بهانه کنند.
۱۲:۴۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| علی فرخی در گفت‌وگویی، در مورد اتفاقات بازی تیم‌های کاله و سارویه اعتراض آملی‌ها نسبت به حضور دقیقه نودی دو بازیکن جدید در ترکیب تیم ساری اظهار داشت: این یک نظر جمعی بود. دو بازیکن با تیم ایرانیان گنبد قرارداد داشتند و پس از اینکه اسپانسر این تیم تغییر کرد آنها هم از تیم جدا شدند. قرار شد موقتاً گنبدی‌ها با نام «نماینده گنبد» در لیگ حضور داشته باشند و ما در آن زمان اعلام کردیم که بازیکنانی که می‌خواهند، می‌توانند از این تیم جدا شوند.

وی ادامه داد: اسماعیل‌پور و همایونفر تنها در هفته اول در تیم ایرانیان گنبد بازی کردند و پس از آن تقاضای فسخ قرارداد داشتند. روز قبل از بازی تیم‌های سارویه و کاله کارت بازی این بازیکنان صادر شد، اما امضا نشد. قرار بود آنها تا روز دوشنبه هفته آینده برای برگزاری جلسه کمیته انضباطی صبر کنند، اما تقاضا کردند که این امر زودتر انجام شود. من هم آن روز به فدراسیون رفتم و با دبیر فدراسیون و رئیس سازمان لیگ جلسه ای برگزار کردم؛ البته پورحسن غایب بود و به صورت تلفنی در جلسه حضور پیدا کرد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: به هر حال هویت تیم گنبد تغییر کرده و تنها نقطه اشتراکش این بود که تیم جدید هم از گنبد در لیگ برتر حضور پیدا کرده بود. اگر می‌خواستیم این دو بازیکن را تا نیم فصل کنار بگذاریم، باید این کار را برای تمام بازیکنان هاوش گنبد هم می‌کردیم. به عنوان مثال شما با تیمی به نام کاله قرار داد امضا می‌کنید. پس از مدتی کاله منحل می‌شود و حامی مالی جدیدی روی کار می‌آید. در پایان فصل اسپانسر جدید پول بازیکنان را نمی‌دهد؛ در این شرایط آیا بازیکنان می‌توانند به سراغ کاله بروند یا باید پول‌های خود را از حامی مالی جدید دریافت کنند؟

فرخی عنوان کرد: مجری آیین‌نامه کیست؟ آیین‌نامه یک سری مواد خشک است. سوال اینجاست که اگر ما بازیکنان ایرانیان گنبد را محروم می‌کردیم، چه اتفاقی رخ می‌داد؟ مگر والیبالیست‌ها در آمدی به غیر از والیبال بازی کردن دارند؟ چرا باید اعلام می‌کردیم که این بازیکنان از هفته آینده می‌توانند در ترکیب ساری به میدان بروند؟ برای اعلام این موضوع نیازمند دلایل محکم بودیم که نداشتیم. ما یا باید تصمیم می‌گرفتیم یا اقدامی نمی‌کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید صدور مجوز بازی برای دو بازیکن تاثیرگذار آنهم تنها 3 ساعت مانده به شروع مسابقه به نوعی اجحاف در حق تیمی جوان مانند کاله است؟ تصریح کرد: به نظر من اجحافی نیست؛ تیمی مانند کاله باید برابر بانک سرمایه با این همه ستاره و ملی‌پوش بازی کند، پس دلیلی ندارد حضور تنها دو بازیکن جدید در یک تیم را بهانه کنند. تیمی که به لیگ برتر می‌آید باید خود را برای رویارویی با هر شرایطی آماده کند. مگر ما بازیکنان کاله را محروم کردیم که اجحافی رخ داده باشد؟

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین