اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۲۸۲

جذب سرمربی جدید به جای مربی موفق

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: برای جذب مربی خارجی در روئینگ مردان مکاتباتی را با چند گزینه داشته‌ام.
۱۰:۰۳ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| فدراسیون قایقرانی ایران بعد از خرید بلیت برای جیوگانیک سرمربی تیم ملی روئینگ ایران فرصت 2 هفته‌ای را تعیین کرد و از طرفی این شرط را مطرح کرد که جیوگا در صورت بازگشت می‌تواند فقط هدایت تیم مردان را برعهده داشته باشد.

به دنبال این اتفاقات قایقرانان کشورمان با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از جیوگا اعلام و تاکید کردند در صورتی که وی به ایران نیاید در تمرینات شرکت نمی‌کنند.

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت‌وگو با فارس، در این باره اظهار داشت: جیوگا از من خواسته فکر کند اما از رفتارش این طور استنباط می‌شد که همه تیم را می‌خواهد. من به او 2 هفته فرصت دادم که تا امروز 9 روز سپری شده است.

وی در پاسخ به این سوال که ورزشکاران گفته‌اند تا جیوگا نباشد تمرین نمی‌کنند، نگران این موضوع نیستید، عنوان کرد: نه نگران نیستم؛ ورزشکاران گاهی اوقات تابع احساسات هستند اما باید به سیستم و به ملزوماتی که باید باشد فکر کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه جیوگا از نظر فنی عملکرد خوبی داشت، خاطرنشان کرد: اگر از نظر فنی خوب نبود که او را به ایران نمی‌آوردیم. حقوق خوبی هم به او می‌دادیم؛ ماهی 6 هزار دلار حقوق خوبی است. ما انتظار داشتیم جیوگا ضرورت‌ها را رعایت کند. 3 بار به او تذکر داده و خواهش کردم اصول ما را رعایت کند اما باز هم در آخرین سفر رعایت نکرد. در هر صورت من مجبور هستم به قایقرانی فکر کنم.

امینی درباره اینکه به دنبال جذب مربی خارجی در روئینگ مردان است، یادآور شد: من با مربیانی که قبلا در ایران بودند، مکاتباتی داشته‌ام. به شما قول می‌دهم در روئینگ در بازی‌های آسیایی مدال خواهیم داشت.

وی در ادامه این مصاحبه در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه محسن شادی اعلام کرده در صورت حضور جیوگا به قایقرانی برمی‌گردد، تصریح کرد: محسن و همه ورزشکاران برای من عزیز هستند، اما من روی افراد کار نمی‌کنم. اعتقاد دارم همه باید به مقررات پایبند باشند. اگر شادی آمد که هیچ، نیامد هم برایش آرزوی موفقیت دارم.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اینکه در آبهای آرام در نظر دارید با همان مربیان کار را دنبال کنید، گفت: بله نتایج این رشته در مسابقات قهرمانی آسیا خوب بود. البته از نتایج کانوی دختران راضی نبودم. برای این بخش فکرهایی دارم که در چند روز آینده مشخص می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین