اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۱۵۱
کاپیتان صنعت نفت آبادان اعلام کرد بازی با گسترش فولاد کلید صعود تیمش به رده های بالایی جدول است.
۱۹:۴۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| مرتضی اسدی بعد از برتری صنعت نفت آبادان مقابل داماش گیلانیان در جام حذفی عنوان کرد: بازی مقابل داماش یک بازی یکطرفه بود و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری و قبل از وقت اضافه بازی را به پایان برسانیم که در زدن ضربات آخر کمی بی‌دقت بودیم.حریف از بازیکنان باتجربه‌ای بهره می‌برد؛ ولی در نهایت صنعت نفت در دقایق پایانی باهوش‌تر عمل کرد و اجازه نداد بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.


وی ادامه داد: در طول 120 دقیقه شاید 2بار توپ به دروازه ما نزدیک شد و تجمع داماشی‌ها در خط دفاعی با وجود مالکیت توپ و زمین کار را برای صنعت نفت دشوار کرد.


کاپیتان نفت آبادان با اشاره به امتیازاتی که در لیگ برتر از دست داده‌اند، بیان کرد: بازی به بازی بهتر خواهیم شد و تاکتیکی و فنی جا می‌افتیم، با توجه به 3پیروزی اخیر از شرایط روحی بسیار خوبی برخوردار هستیم و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.


اسدی از بازی بعدی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت و افزود: 3 سال در گسترش بازی کردم و از این تیم شناخت کافی دارم. آقای کمالوند نیز در این تیم کار کرده و خیلی خوب این تیم را می شناسیم. به عقیده من کلید صعود به جمع تیم‌های بالای جدول پیروزی مقابل گسترش فولاد است، امیدوارم بازیکنان‌مان این موضوع را درک کنند و به قول آقای کمالوند درگیر غرور نشوند.


وی در پایان عنوان کرد: در بازی‌های خانگی محکوم به برد هستیم و برای کسب 3امتیاز به مصاف گسترش می‌رویم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری