اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۱۲

مجید نامجو مطلق: استقلال ضعف های زیادی دارد

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم با وجود جایگاه خوبی که در جدول رده‌بندی دارد اما بی‌نقص نیست و ضعف‌های زیادی دارد.
۱۴:۵۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مجید نامجو مطلق در خصوص وضعیت آبی‌پوشان، گفت: استقلال توانسته است در هفته‌های ابتدایی لیگ، صدر جدول را از آن خود کند و این نشان می‌دهد که اعتماد به جوانان باعث شده تا این تیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشد.

وی افزود: اما باید بپذیریم که استقلال بی‌نقص بازی نمی‌کند و ضعف‌های زیادی دارد و فکر می‌کنم اگر می‌خواهد به یک تیم آرمانی نزدیک شود، فاصله زیادی خواهد داشت.

وی در خصوص جاسم کرار هافبک همیشه معترض استقلال نیز گفت: اولین منتقد کرار من بوده‌ام و اعتقاد دارم بیش از اندازه به او پوئن داده و این مساله باعث می‌شود تا این بازیکن به استقلال آسیب برساند. مدت‌هاست دیگر از آن کرار آماده گذشته خبری نیست و این بازیکن با بی‌انضباطی‌ها و دور بودن از تمرین، به یک بازیکن سنگین و معمولی تبدیل شده است و حضور او در زمین باعث ضربه زدن به استقلال شده است.

نامجومطلق تاکید کرد: فکر می‌کنم مسئولین و کادر فنی استقلال در خصوص این بازیکن بسیار کوتاه آمده‌اند و او هم هر کاری که دلش می‌خواهد، انجام می‌دهد و لطمات جبران‌ناپذیری به استقلال زده است.

هافبک پیشین استقلال ادامه داد: من کرار را از لحاظ فنی بسیار قبول دارم اما کرار آماده نه این کراری که چند کیلو اضافه وزن دارد و تنها به دنبال حاشیه‌سازی است و هر چقدر مظلومی با او مماشات می‌کند، او جریح‌تر شده و فکر می‌کند تنها او است که برای استقلال بازی می‌کند.

نامجومطلق تصریح کرد: امیدوارم مسئولین تیم یک راهکار مناسب برای این بازیکن پیدا کنند تا او هم بی‌نظمی‌هایش را کنار بگذارد، هم اضافه وزنش را تا بتواند همان کرار سال‌های پیش باشد که به ایران آمده بود و بازی‌اش زبانزد خاص و عام در فوتبال بود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین