اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۹۱۴
مربی تراکتورسازی گفت: اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم حق فجرسپاسی بود در این مسابقه پیروز شود.
۲۲:۰۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدمحمد حسینی پس از برتری ۵ بر ۲ تراکتورسازی مقابل فجرسپاسی در جام حذفی اظهار داشت:‌ بازی سختی بود چون فجر تیم جوان و پرانرژی داشت. مسابقه را خوب شروع نکردیم اما در ادامه خوشبختانه خوب تمام کردیم. به بازیکنان‌مان خسته نباشید می‌گویم که با تمام توان بازی کردند و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. اگر بخواهیم بی‌طرفانه صحبت کنیم حق فجر بود که پیروز شود چون منطقی بازی کرد. بچه‌های ما در ابتدا حریف را دست کم گرفته بودند.

وی گفت: با یک تیم خوب و قوی بازی کردیم اما اتفاقاتی که برای تراکتورسازی افتاده را باید در نظر بگیریم ما از نظر بازیکن تحت فشار هستیم از سوی دیگر زمین هم کیفیت خوبی ندارد و در دقت بازیکنان تأثیر می‌گذارد و در این شرایط بازی کردن سخت است.

مربی تراکتورسازی در مورد محرومیت مهدی کیانی عنوان کرد: مسئولان رایزنی می‌کنند تا این مسائل برطرف شود. با محرومیت کیانی ضربه بزرگی به ما زدند چون او یکی از ارکان تیم ما بود.

وی در مورد اینکه چرا محرومیت بازیکنان استقلال و پرسپولیس بخشیده می‌شود و تراکتورسازی نه، گفت: مسئولان ان دو باشگاه توانستند نظر کمیته اخلاق را تغییر دهند. از سوی دیگر آنها با فشار رسانه‌ها می‌توانند اما تیم‌های دیگر نه. وقتی هواداران هم این موضوع را از ما می‌پرسند جوابی نداریم. مهدی کریمی خودش نامه‌ای به کمیته اخلاق نوشته و ما هم به صورت شفاهی و کتبی با آنها رایزنی می‌کنیم.

حسینی در مورد ادامه شرایط تراکتورسازی گفت: فوتبال یک شگفتی است تجربه زیادی در جام حذفی داریم و ۳-۴ فینال و نیمه‌نهایی را تجربه کرده‌ایم و می‌توانیم موفق باشیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین