اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۹۰۸
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: کنترل بازی از اختیار داور خارج شده بود و صحنه‌های 50- 50 را به سود پرسپولیس سوت زد.
۲۱:۴۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| داریوش شجاعیان پس از شکست یک بر صفر استقلال برابر پرسپولیس، در مورد این بازی اظهارداشت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما یکسری اتفاقات و اعلام پنالتی به سود حریف موجب شد که عقب افتاده و در نهایت بازنده بازی باشیم. ما مستحق شکست نبودیم چرا که فرصت‌های زیادی به دست آوردیم و پرسپولیس از اندک موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل این نتایج را جبران کنیم، تمام بازیکنان امروز جنگیدند و تلاش کردند تا نتیجه را عوض کنند اما این اتفاق رخ نداد. نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ما بود اما نتوانستیم به هدف خود برسیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد داور این بازی تصریح کرد: فکر می‌کنم از ابتدای این بازی کنترل مسابقه از دست داور خارج شد. او حتی صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود پرسپولیس زد و این موجب می‌شد که فشار تیم ما خنثی شود. زمانی که رسن مصدوم شد اعلام کرد که کتفم در رفته است اما دیدیم که بلافاصله به زمین برگشت و استارت زد، چطور امکان دارد بازیکنی کتفش در برود و بتواند با آن کتف، اینگونه بازی کند.

شجاعیان افزود: داور با سوت‌هایش چندین بار ضد حملات ما را خنثی کرد و چند بار هم کارت زرد به پرسپولیسی‌ها نشان نداد، من فکر می‌کنم داور می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد و امیدوارم برای بازی‌های آینده داوری انتخاب شود که بتواند شرایط را کنترل کند. با آمدن جابر انصاری شرایط برای ما تغییر کرد اما متأسفانه بدشانس بودیم چرا که فقط ۳ فرصت را خود جابر انصاری از دست داد.

وی با اشاره به هواداران استقلال عنوان کرد: تماشاگران در پایان بازی با وجود اینکه ما نتیجه را واگذار کرده بودیم ما را تشویق کردند و ما شرمنده آنها شدیم. تشویق هواداران در پایان بازی روحیه ما را برای ادامه فصل بیشتر کرد و قطعاً تلاش خواهیم کرد تا این نتایج را جبران کنیم. با گذر زمان خیلی چیزها مشخص می‌شود، همه باید صبر داشته باشند چرا که شفر تازه به تیم آمده و نیاز به زمان دارد. فکر می‌کنم هواداران از بازی ما راضی بودند که تشویقمان کردند. امیدوارم بتوانیم جواب حمایت‌های آنها را به خوبی بدهیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد غیبت مسئولان باشگاه در ورزشگاه برای بازی امروز گفت: عذر می‌خواهم، من از این موضوع خبر ندارم.

شجاعیان در پاسخ به این سوال که آیا پیش از بازی مبلغی را از باشگاه دریافت کرده‌اید یا خیر، تصریح کرد: خیر، ما تاکنون فقط چیزی که عرف باشگاه بوده را دریافت کرده‌ایم.

وی در مورد احتمال دعوت مجددش به تیم ملی گفت: تمام تلاشم را خواهم کرد تا دوباره نظر کی‌روش را جلب کنم و جزء بازیکنان اعزامی به جام جهانی باشم، واقعیت این است که دلم برای پیراهن تیم ملی تنگ شده است و می‌خواهم دوباره برگردم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین