اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۹۰۵

دربی سال گذشته تلنگری بود تا مغرور نباشیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخوردی که با مدافع استقلال داشتم پنالتی بود یا نه.
۲۱:۲۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| وحید امیری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۸۵ درباره برخوردی که بین او مدافع استقلال رخ داد، آیا پنالتی بود، گفت: نمی‌دانم، فکر نمی‌کنم. هم پایم را زد و هم توپ را، اما نمی‌دانم، بستگی دارد که اول توپ را زد یا پای من را؛ متوجه نشدم.

وی ادامه داد: دربی همیشه حساس بوده و است، اصلا ربطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد، امروز خدا کمک کرد. یک ماه سخت را داشتیم، بازی‌های سنگین و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم و امروز هم فشار زیادی متحمل شدیم. استقلال تیم خوبی است و خدا به ما کمک کرد.

امیری در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس خوب بود یا استقلال ضعیف کار کرد، گفت: همانطور که گفتم دربی اصلاً جدول را نمی‌شناسد، امروز ما از موقعیت‌مان استفاده کردیم و بازی را بردیم و به جایگاه خودمان برگشتیم. یک بازی عقب‌افتاده داریم که امیدوارم ببریم و به صدر جدول برسیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی گفت: دربی سال گذشته تلنگری برای ما بود تا مغرور نباشیم، با تمام وجود بازی کنیم.

امیری درباره اعتراض‌های مکرر استقلالی‌ها به داور گفت: کارشناسان باید نظر بدهند، داور جوان بود و تمام تلاشش را کرد که قضاوت خوبی داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد خوب بیرانوند در دربی گفت: بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران است، هر بازیکنی فراز و نشیب دارد و خوشحالم برادرم که پنج سال است که با او زندگی می‌کنم به اوج خودش برگشته، دروازه‌بان از ارکان اصلی تیم است که اگر شرایط خوبی داشته باشد، تیم را به اوج می‌رساند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین