اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۹۰۲
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از کسب پیروزی مقابل استقلال ابراز خوشحالی کرد.
۲۱:۲۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی گفت: بازی خیلی سختی بود و ما مقابل تیم قدرتمند بازی کردیم. استقلال بازیکنان خوبی دارد اما بچه های ما هم زحمت کشیدند. ما نیاز به برد داشتیم چرا که شرایط ما در جدول خاص است. خوشحالم که 3 امتیاز را گرفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که شما بعد از زدن گل اول بسیار محتاط بازی می‌کردید، عنوان کرد: می‌دانید که شرایط ما در جدول حساس است. پدیده و جم شرایط خوبی دارند ما هم نیاز به برد داشتیم.
حسینی درباره قضاوت داور در این دیدار، خاطرنشان کرد: در این مورد کارشناسان باید نظر دهند.
حسینی همچنین در پاسخ به این سوال که شما بعد از گل اول عقب‌نشینی کردید، گفت: استقلال تیمی نیست که بتوان به راحتی به آنها گل زد، نمی توانستیم دوباره گل بزنیم. . آنها ما را تحت فشار قرار دادند اما ما توانستیم گل برتری را بزنیم و به پیروزی برسیم.
وی درباره تیم استقلال در این فصل، عنوان کرد: استقلال تیم خوب و با شخصیتی است. این تیم یکی از بهترین تیم‌های ما خواهد بود.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با رحمتی، گفت: ابتدای بازی فرصت نشد و آخر بازی با او صحبت کردم.
وی همچنین درباره کمیته اخلاق و احضار بازیکنان گفت: نباید در این باره صحبت کنم. کمیته اخلاق و انضباطی برای بازیکنان کاری نکردند. مثلا ما از تیم نفت طلب داریم چه کسی برای ما کاری انجام می‌دهد؟ به راحتی بازیکن را محکوم می‌کنیم اما کاری نمی‌کنیم و انتظار از بازیکن زیاد است.این متاسفانه مشکل است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتفاقات آخر بازی و جو غیر فوتبالی گفت: ما کاری برای تماشاگران نمی‌کنیم فقط از آنها انتظار داریم. استقلال و پرسپولیس چیزی ندارند نه امکانات نه چیز دیگر. کاری نکردیم که انتظار داشته باشیم تا پایان بازی ما را تشویق کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین