اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۶۶۳

هر بازی برای ما حکم فینال دارد

سرمربی فوتسال تأسیسات دریایی گفت: بازی سختی داریم. باشگاه مس سونگون هم از لحاظ اعتباری و هم از لحاظ مالی و بازیکنی بسیار قوی هستند و هر زمان که بخواهند می توانند بازیکن جدیدی جذب کنند
۱۶:۰۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| وحید شمسایی در گفت‌وگویی، در مورد بازی روز جمعه تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل مسن سونگون ورزقان گفت: بازی سختی است. در حالی که همه تیم‌ها استراحت داشتند، ما بعد از بازی سنگین و پرخوردری که با گیتی‌پسند داشتیم، باید بازی می کردیم. مس سونگون یک تیم خوب و پرمهره ای است و این تیم دارای کادر فنی و مدیریت بسیار قوی است، این باشگاه هر زمانی که بخواهد می‌تواند بازیکنان جدیدی را جذب کند و تا آنجا که اطلاع دارم جدیدا یک بازیکن برزیلی دیگر به جمع خود اضافه کردند.

سرمربی تأسیسات دریایی گفت: این تیم هم از لحاظ مالی و اعتباری و هم از لحاظ بازیکنی بسیار قوی هستند. این باشگاه آنقدر از لحاظ مالی قوی‌اند که توانسته‌اند بازی‌های تیم ملی را در تبریز میزبانی کنند و این نشان‌دهنده وضعیت و قدرت مالی این باشگاه است.

شمسایی گفت: البته ما می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم اما ما هم تأسیسات دریایی هستیم و برای ما فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی می‌خواهیم بازی کنیم و هر بازی برای ما حکم فینال دارد.

وی افزود: فقط خدا را شاکرم که از یک آزمون بسیار سختی که در اصفهان داشتیم، توانستیم موفق شویم و حال یک آزمون دیگری هم روز جمعه داریم و امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب و حساب‌شده سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی در پایان گفت: من فکر می‌کنم که کسانی که به ورزشگاه می‌آیند و یا از طریق گیرنده‌های خود این بازی را مشاهده می‌کنند، لذت می‌برند به این دلیل که سطح فنی هر دوتیم بالاست و می توانند یک بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند. ما در این بازی متأسفانه جواد اصغری‌مقدم را به دلیل مصدومیت به همراه نداریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین