اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۶۴۴

هرطور لیگ را برگزار کنیم باز هم ایراداتی خواهد داشت

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: هرگونه هم لیگ را برگزار کنیم باز هم ایراداتی خواهد داشت و نمی‌توان رضایتمندی کامل را بوجود آورد، اما تلاش کردیم که اشکالات به حداقل برسد.
۱۳:۴۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| حمید بنی‌تمیم درباره میزبانی کاشان در فینال لیگ برتر کشتی آزاد کشور گفت: با وجود اینکه کاشان دارای پیشینه زیادی در کشتی نیست، اما امکانات برگزاری مسابقات که یکی از آن حضور تماشاگران است را به خوبی شاهد هستیم. سیاست فدراسیون درباره اعطای میزبانی به استانها و شهرهای مختلف بار دیگر موثر واقع شد و شاهد حضور پرشور تماشاگران و شرایط مناسب میزبانی در این شهر بودیم.

وی با اشاره به جلسه با مسئولین شهر کاشان برای میزبانی باشگاه‌های جهان افزود: در این جلسه شرایط میزبانی این شهر مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به محدودیت‌هایی که سالن برگزاری مسابقات لیگ داشت از جمله جایگاه تماشاگران و محل گرم کردن، سالن‌های دیگر این شهر بررسی شد، اما هیچ چیز قطعی نیست و در خصوص میزبانی این شهر ظرف 3 - 4 روز آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

دبیر فدراسیون کشتی در مورد مشکلات برگزاری لیگ و همچنین عدم حضور کادر فنی تیم ملی برای دیدن مسابقات گفت: برخی از اشکالات مربوط به سازمان و لیگ و فدراسیون است و قسمتی از آن نیز به خود باشگاه‌ها باز می‌گردد و هرگونه هم لیگ را برگزار کنیم باز هم ایراداتی خواهد داشت و نمی‌توان رضایتمندی کامل را بوجود آورد، اما تلاش کردیم که اشکالات به حداقل برسد. درباره عدم حضور کادر فنی هم با شما موافقم و باید سرمربی و یا مربیان حضور پیدا می‌کردند.

وی در خصوص عدم حضور رسول خادم رئیس فدراسیون گفت: بدلیل تداخل برنامه‌ای که بوجود آمد بنده در این جا حاضر شدم.

بنی‌تمیم در مورد زمان انتخابات ریاست فدراسیون کشتی تصریح کرد: این انتخابات در دی ماه برگزار خواهد شد، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

وی در مورد ثبت نام در این انتخابات گفت: تا جایی که حضورم به کشتی کمک کند حضور خواهم داشت.

دبیر فدراسیون کشتی همچنین در مورد میزبانی جام باشگاه جهانی کشتی فرنگی نیز گفت: برخی استان‌ها مانند خوزستان، چهارمحال و بختیاری پیشنهاد میزبانی داده‌اند که در حال بررسی است، اما در این خصوص نیز تصمیم اتخاذ نشده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین