اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۶۴

ایرانیان: هادی نوروزی در زمان حضورش در نفت، از با اخلاق‌ترین‌ها بود

سرپرست تیم نفت تهران می‌گوید "هادی نوروزی" در زمان حضورش در تیم نفت تهران جزو با اخلاق ترین بازیکنان بود و این باشگاه به حضور او افتخار می‌کرده و و همچنان افتخار می‌کند که این بازیکن با اخلاق، سابقه بازی برای تیم نفت را داشته است.
۱۶:۲۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-رحیم ایرانیان درباره "هادی نوروزی" که از بازیکنان سابق تیم نفت تهران بود، اظها‌ر کرد: این بازیکن از افراد بسیار با ادب و با اخلاق تیم نفت بود. زمانی که او در تیم نفت حضور داشت آنقدر با اخلاق برخورد می‌کرد که ما احساس می کردیم که ۱۰ سال است در تیم نفت تهران در کنار ماست.

 او افزود: اخلاق و رفتار این بازیکن برای همه بازیکنان نفت الگو بود. در آن نیم فصلی که هادی نوروزی در تیم نفت بود ما افتخار می کردیم به این که چنین بازیکن با اخلاق را در تیم داریم.

 ایرانیان ا‌دا‌مه‌ داد: مرگ او ضایعه بزرگی نه تنها برای فو‌تبا‌ل،‌ بلکه برای کل ورزش کشور است. من به خانواده‌اش و همچنین به باشگاه بزرگ پر‌سپولیس این ضایعه را تسلیت می‌گویم.

 او با اشاره به مراسم ترحیم مرحوم نوروزی که فردا دوشنبه در مسجد امیرالمومنین برگزار می‌شود، تاکید کرد: فردا در مراسم ترحیم این بازیکن با اخلاق، تعدادی از مدیران، اعضای کادر فنی ،کادر سرپرستی، کادرپزشکی و همچنین تمام بازیکنان حضور خواهند داشت.

 سرپرست تیم نفت تهران درباره وضعیت کنونی این تیم نیز، افزود: بعد از بازی با ذوب‌آهن چند روزی به بازیکنان‌مان استراحت دادیم و بعد از چند روز تمرینات را شروع کردیم. در حال‌ حاضر هفت بازیکن ما به اردوی تیم ‌ملی امید و بز‌ر‌گسالان رفته‌اند. البته با این حال ما تمرینات خوبی داریم و بازیکنان‌مان سر حال هستند و هفته‌ آینده برای بازی با گسترش فولاد با انرژی به تبریز خواهیم رفت.

 او در مورد ایمان مبعلی نیز خاطر‌ نشان کرد: ایمان تحت نظر پزشک تیم است و شرایطش روز به روز بهتر می‌شود و امیدواریم که بتوانیم در بازی با گسترش فولاد از حضورش استفاده کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین