اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۵۲۴
رییس سازمان لیگ با اعلام اینکه حکم مربوط به محرومیت مسلمان و غفوری از سوی کمیته اخلاق به دست آنها نرسیده، احتمال حضور این دو بازیکن را در دربی هشتاد و پنج افزایش داد.
۱۷:۱۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ برتر در خصوص حق پخش تلویزیونی و موضوع درگیری فدراسیون و صدا و سیما گفت: فدراسیون نمی خواهد توافق کند و خود شما هم بهتر می دانید که باشگاه هایی که بدهکار هستند بیش از 70، 80 درصد بدهی های مربوط به حق پخش هم واریز نمی شود چون درآمد و هزینه باشگاه در دنیا 70 درصدشان از همین حق پخش است؛ اما در ایران این اتفاق نمی افتد و به همین دلیل اکثر باشگاه ها بدهکار هستند. اگر مشکلات و معضلات با هزینه حق پخش برطرف شود باشگاه‌ها می توانند مشکلات مالی شان را حل کنند.


وی در مورد شایعه عدم پخش این دیدار از تلویزیون گفت: دربی به صورت زنده در سراسر کشور پخش می شود و البته در نامه ای نوشتیم که از ورود دیگر دوربین‌ها جلوگیری شود.


بهاروند در مورد اینکه این روند ممنوعیت ورود دوربین‌ها تا چه زمانی خواهد بود گفت: اگر با ریاست فدراسیون و وزارت ورزش مذاکره شود و به توافق برسند، همه چیز به روال سابق برخواهد گذشت.


موضوع مربوط به محرومیت محسن مسلمان و وریا غفوری دیگر سوالی بود که رییس سازمان لیگ به آن پاسخ داد: هنوز چیزی درباره حکم لغو بازی محسن مسلمان و وریا غفوری به دست ما نرسیده و آنها می توانند بازی کنند. دبیرکل فدراسیون باید به ما اعلام کنند که آنها نمی توانند بازی کنند که فعلا چیزی به دست ما نرسیده است.


وی در مورد اینکه این دو بازیکن قادر به حضور در دربی خواهند بود یا خیر گفت: آقای تورک به دبیرکل ابلاغ کرده و دبیرکل باید برای ما ابلاغیه بفرستند که جلوی بازی آنها گرفته شود؛ گفتم هنوز چیزی برای ما ارسال نشده است. اگر آقای ساکت نامه ای را به دست ما نرساندند آنها مشکلی برای بازی کردن نخواهند داشت، باید رسما و کتبا به ما اعلام کنند که جلوی بازی آنها گرفته شده است. حتی اگر صبح بازی این ابلاغیه به دست ما برسد، باز هم جلوی بازی آنها گرفته خواهد شد؛ ولی بعید می دانم که چنین شود.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین