اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۴۵۶
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:من همیشه گفته‌ام دربی شرایط خاص خودش را دارد و مهم نیست کدام تیم در کجای جدول است.
۱۶:۰۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| فرشاد پیوس در گفت‌وگویی، در خصوص درگذشت ابراهیم آشتیانی اظهار داشت: واقعا خبر تلخی را شنیدم. خدا به خانواده‌اش صبر بدهد. خبر ناراحت کننده و تکان دهنده‌ای بود. ابراهیم آشتیانی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود. در سمت راست رو دست این بازیکن نبود و واقعا در سطح اروپا بازی می‌کرد. بازیکنی بود که رو به جلو حرکت می کرد و خیلی کمتر در بخش دفاعی فعالیت داشت. ارسال‌های خوبی داشت و همیشه برای پرسپولیس مؤثر ظاهر شد.

وی در ادامه افزود: ابراهیم آشتیانی مردی بااخلاق، مهربان و همیشه صدای دلنشینی داشت که من به شخصه او را دوست داشتم. به نظرم به حقش نرسید. در زمان خودش خیلی معروف بود اما بیشتر به کارهای خودش می‌رسید و همیشه سرش به کارهای خودش گرم بود و دنبال حواشی نبود. متاسفانه در ایران هر کسی از دنیا می‌رود یادش می‌کنیم و متوجه می‌شویم چه کسی را از دست دادیم. ابراهیم آشتیانی بازیکنی بود که به کوچکتر و بزرگتر خودش همیشه احترام می‌گذاشت. طرفداران واقعا دوستش داشتند و زود از بین ما رفت. به نظرم آشتیانی آرزوهای بزرگی داشت که در چشمهایش می‌شد دید که دوست دارد به آرزوهایش برسد. برای خانواده آشتیانی آرزوی صبر می‌کنم و امیدوارم دیگر شاهد این صحنه‌ها نباشیم.

پیوس همچنین در خصوص دربی 85 اظهار داشت: این دربی از دو جهت می‌تواند به نفع پرسپولیس باشد چرا که شفر تازه آمده و آشنایی به دربی و فوتبال ایران ندارد. به نظرم در حال حاضر آشنایی کامل با بازیکنان استقلال هم ندارد. این از این جهت می‌تواند برای پرسپولیس مفید باشد. چرا که شفر اولین مربی است که بعد از دو هفته باید در نیمکت تیمی بنشیند که دربی برگزار می‌شود.به نظرم پرسپولیس از لحاظ روحی شرایط خوبی دارد. بازی با الهلال بازی قابل قبولی انجام دادند و نشان دادند هماهنگی خوبی دارند.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس از لحاظ فاز حمله‌ای بازیکنان رو به جلو و تمام کننده خوبی در اختیار دارد و می تواند موثر باشند، احساس می‌کنم استقلال از نظر فاز دفاعی خوب نیست چرا که در نقاط دفاعی خودش تغییرات زیادی انجام داده است و این به نفع پرسپولیس است. حتی هافبک‌های دفاعی پرسپولیس می‌تواند بر استقلال غلبه کنند و این می‌تواند به نفع تیم پرسپولیس باشد. اما استقلال از لحاظ بازیکنان باتجربه شرایط خوبی دارد. خسرو حیدری بازیکنی است که از سمت راست حملات خوبی را بر روی دروازه پرسپولیس می‌تواند ایجاد کند. باید هافبک چپ پرسپولیس با انگیزه بیشتری بازی کند چرا که استقلال حملات زیادی از سمت راست بر روی دروازه پرسپولیس ایجاد خواهد کرد و باید هافبک چپ پرسپولیس با انگیزه‌تر بازی کند.

پیوس تاکید کرد: دفاع پرسپولیس به هماهنگی بیشتری رسیده است. سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده زوج خوبی را تشکیل دادند که می‌توانند برای پرسپولیس نقطه قوت باشند. همچنین هافبک دفاعی چپ و راست پرسپولیس بازیکنان هجومی و تاثیرگذاری هستند. پرسپولیس باید از لحاظ روحی با بیرانوند بیشتر صحبت کند و روحیه بیرانوند را بالا ببرند که این دروازه‌بان به روزهای اوج خودش برگردد. اما نباید استقلال را دست کم گرفت چرا که استقلال تیمی است که ممکن است از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد نهایت استفاده را کند و این می‌تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد. من همیشه گفته‌ام این بازی شرایط خاص خودش را دارد و مهم نیست در کجای جدول قرار داری. ان‌شاالله شرایط طوری باشد که پرسپولیس پیروز از میدان خارج شود.

وی در پایان اظهار داشت: به نظرم برانکو مرد دربی است و دربی‌باز است. از لحاظ روحی شرایط و تجربه خوبی دارد. حتی نیمکت خوبی در اختیار دارد و می‌تواند در نیمه دوم تعویض‌های خوبی انجام دهد تا بتواند روز نتیجه تاثیرگذار باشد. پیش بینی من در این بازی 2 بر یک به نفع پرسپولیس است و ان‌شاالله پرسپولیس بازی خوب و هجومی را انجام دهد تا دل هواداران شاد شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین