اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۴۰۳
سرپرست تیم فوتبال نوجوانان ایران، گفت: یامدی که حضور در این تورنمنت برای تیم ملی ایران داشت، این بود که باید سطح خودمان را با تیم‌های اول اروپا کمتر کنیم و برای تیم‌های پایه دیدارهای دوستانه بیشتری برگزار کنیم.
۱۲:۰۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین مرادی در گفت‌وگویی، در مورد حضور موفق تیم فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی 2017 هند، گفت: پیامدی که حضور در این تورنمنت برای تیم ملی ایران داشت، این بود که باید سطح خودمان را با تیم‌های اول اروپا کمتر کنیم و برای تیم‌های پایه دیدارهای دوستانه بیشتری برگزار کنیم. شرایط نباید به شکلی باشد که فقط در جام جهانی با تیمی مثل اسپانیا و مکزیک روبرو شویم. بازیکنان ایرانی در این چند سال آموزش خوبی در بخش فوتبال می‌بینند. در فوتبال پایه برنامه ریزی خوبی شده اما این مسئله مستلزم این است که بازیکنان ما بازی‌های دوستانه خوبی با کشورهای سطح اول دنیا مثل اسپانیا،‌ آلمان و ... برگزار کنند تا این تجارب در میادین بین المللی به تیم کمک کند و بتواند در رقابت بمانند و در نهایت هم بتوانند به هدف نهایی که رسیدن به فوتبال بزرگسالان و کمک به فوتبال کشور است دست یابند.

وی افزود: امسال با حضور در جام جهانی فوتبال و بازیکنان ما حضور در این میادین بزرگ را تجربه کردند. از این پس راه برای بازیکنان نوجوان و جوان راه باز است که بدانند حضور در جمع چهار تیم و مراحل بالایی دور از دسترس نیست و می‌توانند با تلاش بیشتر در سال‌های آینده به موفقیت‌های بهتر برسند. برنامه‌ریزی خوبی شروع شده واین نوید بخش آن است که موفقیت‌های بهتری کسب شود. شرایط اینطور نیست که این تیم برای این موفقیت هدایت شده باشد و تا 10 سال دیگر این موفقیت تکرار نشود. باید برنامه ریزی کرد تا در آینده فوتبال ایران برداشت بیشتری از بخش پایه و موفقیت‌های این رده سنی داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان ایران در پایان عنوان کرد: جا دارد یک تشکر ویژه از خبرگزاری فارس انجام دهم. در سه سال گذشته خبرگزاری فارس در کنار تیم ما حضور داشت و در تمامی اردوهایی که داشتیم خبرنگار این رسانه از زمان 15 سالگی تا حالا که این بازیکنان به رده زیر 17 رسیدند کنار ما بود که این اتفاق باعث قوت قلب بازیکنان می‌شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین