اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۲۳

بختيار رحماني: با اين فشارها شايد يك روز هم ما مثل هادي نوروزي سكته كرديم

اگر تراكتور نتيجه مي‌گرفت بازهم مي‌گفتند سربازها كم كار هستند؟
۲۰:۴۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بحث كم‌كاري سربازهاي تراكتور موضوع جديدي نيست و از ابتداي فصل و با شروع ناكامي‌هاي اين تيم در ليگ شاخ و برگ پيدا مي‌كند. بختيار رحماني، هافبك تراكتورسازي بابت اين مساله بسيار ناراحت است و آن را عامل خراب شدن روح و روان بازيكن مي‌داند. در اين بين او معتقد است پرداختن به فوتبالي كه بازيكنش نصف قراردادش را هم شايد نگيرد و مقايسه آن با ورزش‌هايي مثل واليبال و بسكتبال كه ميلياردي مي‌گيرند اصلا درست نيست. مساله‌اي كه فشار زياد آن باعث مي‌شود بازيكنان به سرنوشت هادي نوروزي دچار شوند كه به خاطر اين فشار‌ها و حرف و حديث‌ها قلبش از حركت ايستاد.
تمرينات تراكتور دوباره آغاز شد، شرايط چطوراست؟
بعد از بازي مقابل پرسپوليس چند روزي تعطيل بوديم. بعد از آن تمرينات دوباره آغاز شده و اميدوارم به اميد خدا روند خيلي بهتري را در ادامه مسابقات داشته باشيم.
به نظرت تراكتور با شروع دوباره ليگ مي‌تواند ناكامي‌هاي قبلي را جبران كند؟
من كلا مخالف تعطيلات ليگ هستم چون تا تيم‌ها سروشكل مي‌گيرند اين مساله باعث وقفه و سكون مي‌شود. با اين حال خودم هم در اردوهاي تيم ملي بودم و مي‌دانم اين شرايط براي تيم‌هاي ليگ برتري مساله‌اي اجتناب‌ناپذير است و بايد با آن كنار بيايند. تلاش مي‌كنيم تا با شروع مسابقات روند خوبي پيدا كنيم هرچند با توضيح دادن و حرف زدن اين مساله ميسر نيست و بايد با تلاش، تمركز و دوندگي بيشتر خودمان اين موضوع را نشان بدهيم.
گويا قرار نيست قصه شما سربازها در تيم ملي درست شود چون حوزه نظام وظيفه بازهم تاكيد كرد اجازه حضور شما را تا پايان دوران خدمت در تيم ملي نمي‌دهد؟
واقعا نمي‌دانم چه بگويم. اين مساله لطمه زيادي به من زده است به خصوص در مقطعي كه مصدوميت داشتم و موضوع كارت‌هاي جعلي سربازي آزار و لطمه زيادي به من زد. من در حالي از فولاد جدا شدم كه دريافتي زيادي نداشتم و فكر مي‌كردم بعد از جام‌جهاني نتيجه خوبي از زحماتم بگيرم و اين موضوع مي‌توانست حسابي به من كمك كند. اما اين مساله و اين اتفاقات باعث شد خيلي چيزها را از دست بدهم. با اين حال به اين موضوع فكر نمي‌كنم چون مي‌خواهم برگردم و جبران كنم اما اين كارهايي كه با ما مي‌كنند واقعا عذاب‌آور است. نمي‌دانم ما آدم كشتيم كه آنقدر خواهش و تمناي ما جواب نمي‌دهد. با اين حال از كي‌روش و فدراسيون فوتبال كه در مدت مصدوميتم كمك كردند با هزينه آنها از امكانات پزشكي استفاده كنم بسيار ممنون هستم. من در فوتبال به يك شوك بزرگ احتياج دارم و اميدوارم مسوولان دست به دست هم بدهند و كار امثال من را كه به اين واسطه از تيم ملي دور مانده‌ايم را حل و فصل كنند.
پس اينكه مي‌گويند بختيار رحماني آن بختيار هميشگي نيست به همين بي‌انگيزگي و نداشتن شوك بر مي‌گردد؟
اصلا اين‌طور نيست. دوست دارم برويد دو، سه بازي قبل من را نگاه كنيد. من يك سال از اين فوتبال دور بودم اما با اين حال در همه بازي‌ها از عملكرد خودم راضي هستم. هدف من واقعا كمك به تراكتور است چون اين تيم و هواداران آن‌ را دوست دارم. در اين مدت مدام به فكر برگشتن هستم و اگر يك لحظه بفهمم كه خوب نيستم به راحتي اعتراف مي‌كنم. در بازي آخر، ما مقابل پرسپوليس خيلي خوب بوديم و اصلا نمي‌شود عملكرد بازيكنان را دخيل دانست و اصلا نمي‌خواهم به آن برگردم. در آن بازي نيمه اول به خاطر مدام خواباندن بازي اساسا كار را مشكل كرد و در نيمه دوم هم تاثير خودش را گذاشت.
در تراكتور سربازها چون پول نگرفته‌اند خوب بازي نمي‌كنند را هم پس رد مي‌كني؟‌
اين مساله را از ابتداي فصل مدام مي‌شنويم و واقعا مسخره است. كل تيم تراكتورسازي سرباز هستند و الان 7، 8 بازيكني كه در ميدان حضور ثابت دارند و بقيهسرباز هستند. درست است الان پول نگرفتن كمي ما را اذيت مي‌كند اما بارها گفتم الان براي ما بحث پول نيست چون براي برگشتن بايد به عملكرد خوب گذشته خودمان برسيم. واقعا تحمل اين حرف‌ها سخت است ولي يك سوال دارم اگر تراكتور نتيجه مي‌گرفت بازهم مي‌گفتند سربازها كم‌كاري مي‌كنند چون پول نگرفته‌اند! به اميدا خدا شرايط تراكتور درست شود و ما هم از شر اين حرف‌ها راحت شويم كه واقعا اعصاب، روح و روان را خراب مي‌كند.
با اين همه فشار روي تراكتور و توني بسيار زياد است و شايد بازي با فولاد آخرين فرصت او باشد؟
اصلا نمي‌خواهم به اين مباحث ورود پيدا كنم چون هم در حوزه اختيارات من نيست و هم اينكه تا به حال در تيم‌هايي كه بودم هيچ‌وقت مربي آن اواسط فصل اخراج نشده است. من خودم تعجب مي‌كنم با اين همه بازيكن خوب چرا نتيجه نمي‌گيريم ولي اينكه هرلحظه در اين فوتبال اتفاقي بيفتد اصلا مساله تعجب‌برانگيزي نيست و هر اتفاقي ممكن است رخ بدهد.
چند روز پيش هم كه نسبت به صحبت‌هاي يكي از مجريان تلويزيون موضع سختي گرفته بودي...
من اصلا گارد شديدي نگرفته بودم و فقط گفتم اين حرف‌ها درست نيست كه هر رشته‌اي را با فوتبال مقايسه مي‌كنند. براي آقاي حسيني احترام خاصي قائل هستم اما همه چيز را در ورزش كه نمي‌شود به فوتبال ربط داد. اين حرف‌ها درست نيست و نبايد دريافتي بسكتباليست‌ها و واليباليست‌ها كه چندين برابر است را پنهان كنند. بابت اينكه سعيد معروف چند ميليارد مي‌گيرد اصلا ناراحت نيستم و خدا كند 20 ميليارد بگيرد اما يك مقدار منصف باشند و ببينند يك فوتباليست در سال چقدر پول مي‌گيرد. آنقدر به اين حرف‌ها پرداختند كه فوتباليست‌ها نصف مبلغ قراردادشان را هم نمي‌توانند دريافت كنند. واقعا اين حرف‌ها اعصاب و روان آدم را خراب مي‌كند و يكهو ديديد ما هم مثل هادي نوروزي زير اين فشارها سكته كرديم. برويد ببينيد خود هادي نوروزي چقدر از قراردادهايش را توانسته طي اين همه سال بازي بگيرد. شرايط روح و رواني همه به خاطر از دست دادن هادي نوروزي خراب است و جا دارد همين‌جا اين غم را به خانواده و همه پرسپوليسي‌ها تسليت بگويم. اتفاق وحشتناكي بود و همه را ناراحت كرد. فوت نوروزي واقعا اتفاق تلخ و سنگيني براي فوتبال و ورزش ايران بود و اميدوارم خداوند به خانواده او صبر بدهد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
احد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
اقای رحمانی با وجود اینکه از عملکرد سربازها که اجباری امدند ابتدای فصل ناراضی هستیم و اصلا تعصب زمان بازی را نمیبینیم ولی انشاالله تلاشتونو بیشتر کنید و تمرکز در گلزنی رو و واقعا مارو بیشتر از این عذاب ندین همینجوری هم داریم سکته میکنیم شماها به خاطر کارت های جعلی مجبور به سربازی شدین تقصیر ما چی که زور داره واسه شما مفتی بازی کردن لطفا با تمام وجود بازی کنین و پس از پایان خدمتتون میتونین پول های میلیاردی تونو بگیرین ولی بذارین خاطره خوب از شما تو ذهنمون بمونه خواهشن متعصب بازی کنین شما همتون با غیرت هستین ولی واسه تراکتور هم تعصبتونو نشون بدین
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین