اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۰۷۳۴

انگار در مدرسه هستیم ، برخی داوران اصول حرفه‌ای را بلد نیستند

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: گل و شیرینی بردن قبل از آغاز بازی و آرزوی موفقیت کردن برای تیم حریف ادا درآوردن است و دلیلی ندارد من این کار را انجام دهم.
۲۰:۲۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی پاشازاده در خصوص اینکه گفته بود پیش از آغاز بازی به سمت مربیان حریف نمی‌رود، گفت: دلیلی ندارد قبل از بازی به گل و شیرینی به سمت مربی حریف بروم و برایش آرزوی موفقیت کنم. موفقیت برای من و تیمم است اما بعد از بازی به مربی تیم برنده تبریک می‌گویم همانطور که امروز این کار را کردم. به نظر من این کارها ادا در آوردن است.

وی درباره اینکه چرا در صحنه اخراج شدنش از روی نیمکت از کنار زمین بیرون نمی‌رفت، گفت: او من را اخراج کرد و من فقط از او پرسیدم که به چه علت اخراجم کرده است، من باید به عنوان یک مربی مشکلات تیمم را درون زمین حل کنم اما داوری حتما امروز تأثیرگذار بوده که به هر حال مردم باید قضاوت کنند.متأسفانه برخی از داوران ما مدل حرف زدن و حرفه‌ای‌گری را بلد نیستند و نمی‌دانند چطور ارتباط برقرار کنند.

سرمربی نساجی تاکید کرد: انگار ما در مدرسه هستیم که اگر پایمان را از یک خط جلوتر بگذاریم، بخواهند این طور برخورد کنند. در آن صحنه من فقط گفتم؛ اه! صحنه‌ای بازی، صحنه بیخودی بود چرا که بین دو هافبک دو تیم توپ در جریان بود که ابتدا توپ به دست بازیکناستقلال خورد و بعد به دست بازیکن ما خورد و من فقط گفتم اه که داور این برخورد را کرد. ادبیات داور مناسب نبود، خیلی از مواقع متأسفانه داوران چهارم تنش ایجاد می‌کنند. خودم این مسئله را خیلی جاها دیدم، برخی از داوران با سوت‌هایشان با سرنوشت ما بازی می‌کنند و به نظر من رابطه‌ها باید بهتر شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین