اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۰۱۰۶

با تمام انگیزه به مصاف تیم استقلال می رویم

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: با تمام انگیزه به مصاف تیم استقلال خواهیم رفت و سعی می‌کنیم از تمام توانمان استفاده و دل هواداران نساجی را شاد کنیم.
۱۵:۴۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز|
حسین کریمی در گفت‌وگویی در خصوص بازی روز گذشته مقابل مس کرمان و پیروزی مقابل این تیم اظهار داشت: خداراشکر توانستیم تیم خوب مس کرمان را شکست دهیم به نظرم تیم بسیار خوب و با نظمی داریم روز به روز شرایطمان بهتر می‌شود و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و به لیگ برتر صعود کنیم، مس کرمان جزء تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر است و ما توانستیم در زمین کاملاً ناهموار و سخت تیم مس کرمان را ۲ بر یک شکست دهیم و به رده دوم صعود کنیم.

وی در ادامه افزود: زمین مس کرمان افتضاح بود، نمی‌شود با این شرایط فوتبال بازی کرد. جز مصدومیت و اینکه احتمال دارد زندگی یک فوتبالیست به خطر بیفتد هیچ چیز دیگری وجود ندارد.اگر بازیکنی مصدوم شود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ مگر می‌شود یک تیمی که قرار است در لیگ یک فعالیت کند و دوست دارد به لیگ برتر صعود کند این ساختار را داشته باشد؟ چرا مسئولین قبل از شروع مسابقات سخت‌گیری نمی‌کنند؟ واقعاً زمین مس کرمان به درد بازی کردن نمی‌خورد. نساجی تیمی است که سعی می‌کند در زمین بازی کند ولی متأسفانه در این زمین بجز اینکه بخواهیم از توپ‌های هوایی استفاده کنیم کار دیگری نمی‌شد کرد، من از مسئولین سازمان لیگ خواهش می‌کنم اگر تیمی صلاحیت میزبانی ندارد بازی‌هایش در جای دیگری برگزار شود.

کریمی در ادامه افزود: چطور سخت‌گیری‌ها برای یکسری تیم‌های خاص است؟ الان در حال حاضر فکر می‌کنم فقط تیم ما باشد که هم زمین تمرینی مناسب هم شرایط زمین در ورزشگاه برای برگزاری میزبانی لیگ یک داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت: بازی بعدی ما در جام حذفی مقابل استقلال تهران است و با تمام انگیزه به مصاف تیم استقلال خواهیم رفت و سعی می‌کنیم از تمام توانمان استفاده کنیم و دل هواداران نساجی را شاد کنیم. استقلال تیم بزرگی است ولی ما نساجی هستیم و دوست داریم که در جام حذفی شگفتی سازی کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین