اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۸۵۷

اسپالتی:می خواستیم به هواداران خبری خوش دهیم

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان گفت:می خواستیم به هواداران خبری خوش دهیم.
۰۳:۱۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| لوچیانو اسپالتی که تیمش برنده دربی میلان شد و توانست ۳ بر ۲ آ. ث. میلان را مغلوب کند، اظهارداشت:ابتدا باید بگویم که این یک دربی خارق العاده در ایتالیا است که باید از آن بدون این که کدام تیم برنده می‌شود یا می‌بازد، لذت برد. باید اعتراف کنم که در این دربی، در نیمه اول عملکرد بهتری نسبت به ۴۵ دقیقه دوم داشتیم. در نیمه دوم گاهی مجبوربودیم در دفاع متراکم عمل کنیم. در حالیکه نیمه اول بیشتر صاحب بودیم و تلاش می‌کردیم با استفاده از برتری در خط میانی به حریف فشار وارد کنیم.

او در مورد ایکاردی که گل‌های تیمش را به ثمر رساند، نیز عنوان کرد:مائورو امروز فوق العاده عالی عمل کرد.. باوجودی که مسئولیت زیادی داشت، اما خیلی چیز‌ها را در زمین ارائه کرد. به نظرم او مهاجمی کامل است که با وجود مسئولیت زیادش در زمین، از گلزنی غافل نمی‌شود.

اسپالتی همچنین عنوان کرد:برایم مثل روز مشخص بود که برابر خود حریفی قدرتمند را داریم. اما وقتی پیراهن تیم را به تن می‌کنیم، موظف هستیم با بازی برتر به همه هواداران مان که روی سکو نشسته اند، خبر خوش بدهیم. فکر می‌کنم توانستیم این کار را بکنیم و از موقعیت‌های خود خوب استفاده کنیم.

در این مصاف ایکاردی ۲۸، ۶۳ و ۹۰ (پنالتی) برای اینتر گلزنی کرد. در حالیکه سوسو ۵۶ و بونوونتورا ۸۱ برای میلان گلزنی کردند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین