اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۹۷۲۷

از وقنی نکونام ‌آمده شرایط بهتر شده است

مالک باشگاه خونه‌به‌خونه گفت: خداراشکر از زمانی که نکونام به تیم خونه‌به‌خونه پیوسته شرایط روز به روز در حال بهتر شدن است. تمام بازیکنان و کادر فنی تلاش می‌کنند تا به برد برسند.
۱۵:۰۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| قاسم حسن‌زاده در گفت‌وگویی، در خصوص بازی فردا مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: خداراشکر از زمانی که نکونام به تیم خونه‌به‌خونه پیوسته شرایط روز به روز در حال بهتر شدن است. تمام بازیکنان و کادر فنی تلاش می‌کنند تا به برد برسند و خوشحالم که به یک اعتماد به نفسی خوبی رسیدیم که همیشه برای پیروزی به میدان می‌رویم. بازی فردا می‌تواند یک مسابقه جوانمردانه و در عین حال پرهیجان باشد. برای ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت و ایمان دارم نکونام و شاگردانش می‌توانند با اراده‌ای که دارند این ۳ امتیاز را کسب کنند.

وی در ادامه افزود: در این ۸ بازی کمی بدشانس بودیم می‌توانستیم امتیازهای خوبی کسب کنیم تا جزء ۳ تیم بالای جدول باشیم اما هیچ چیز از ارزش‌های تیم من کم نمی‌کند، مطمئن هستم بازی به بازی بهتر می‌شویم و می‌توانیم در دور برگشت امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم و با اقتدار بالای جدول برسیم و ان‌شاالله به لیگ برتر صعود کنیم.

حسن‌زاده همچنین در خصوص رأی صادر شده از سوی کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات دربی مازندران نیز اظهار داشت: متأسفم، چرا که این همه شیشه شکست، این همه مصدوم دادیم ولی آخر نساجی مازندران جریمه نقدی شد به جای این که هواداران نساجی را یک جلسه محروم کنند این جریمه را صادر کردند. اگر این اتفاق برای تیم ما و در ورزشگاه اختصاصی ما به وقوع می‌پیوست مطمئناً ۳ جلسه هواداران خونه به خونه را محروم می‌کردند ولی دیگر نمی‌شود کاری کرد و این رأی صادر شده و امیدوارم از این اتفاقات در فوتبال شاهد نباشیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین